Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@16:27:03 GMT

طعنه دله آلی به آرسنالی ها

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۶۶۴۸

طعنه دله آلی به آرسنالی ها

دله آلی ستاره انگلیسی تاتنهام می‌گوید رقیب اصلی این تیم در لندن چلسی است و نه آرسنال. صحبتهایی که خشم هواداران آرسنال را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دله آلی ، ستاره انگلیسی تاتنهام می‌گوید حریف اصلی این روزهای تاتنهام در لندن چلسی است و نه آرسنال. این در حالی است که رقابت سنتی در شهر لندن از قدیم بین دو تیم تاتنهام و آرسنال بوده و دیدارهای این دو به عنوان دربی لندن با حساسیت بالایی برگزار می‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دله آلی اما می‌گوید بازیکنان تاتنهام در حال حاضر از چلسی بیشتر بدشان می‌آید تا آرسنال چرا که در سالهای اخیر بارها با چلسی درگیر شده‌اند.

دله آلی در این باره گفت:

” اگر از هواداران بپرسید جواب دیگری می‌دهند ولی ما به عنوان بازیکن می‌گوییم با توجه به شرایط سالهای اخیر رقابت ما با چلسی بیشتر از آرسنال است. این البته به خاطر رفتارهایی است که بازیکنان چلسی در سالهای اخیر با ما کرده‌اند”.

ستاره تاتنهام در ادامه اضافه کرد:

” البته همه می‌دانند که داستان برای هوادار چیز دیگری است و اصل دشمنی با آرسنال است. من می‌دانم که دربی لندن برای هوادار چقدر مهم است. ولی بازیکنان از چلسی بیشتر بدشان می‌آید”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تاتنهام چلسی آرسنال آرسنال تاتنهام چلسی دله آلی دله آلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی

آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی پوربخش مجری سابق صداوسیما با انتشار عکسی از ژیلا صادقی، مجری جنجالی تلویزیون که گفته می‌شود مربوط به سفر اخیرش به امریکا است، نوشت: «ایشالا که برای تمدید اقامت آمریکای جنایت کار نرفته بودید؟ پوشش آزاد و اقامت آمریکا حق هر شهروندی است، اما نه آن‌هایی که چشمشان را مشکلات اقتصادی و فشار‌های اجتماعی مردمشون می‌بندند و فقط دهان‌شان باز میکنند»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی