Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:44:21 GMT

عبور از پیک اولیه کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۶۸۶۲

عبور از پیک اولیه کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه از پیک اولیه ویروس کرونا عبور کرده‌ایم، گفت: بابل در وضعیت پایداری به لحاظ بستری بیماران کرونا قرار دارد و در چند روز اخیر آمار بیماران کرونایی در بابل به تعادل نسبی رسیده و زیاد افزایشی و کاهشی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۱۲ بیمار مشکوک به کرونا دربیمارستان‌های بابل بسترى هستند، گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار جدید بستری و ۲۰ بیمار هم ترخیص شدند.

جلالی گفت:انتظار ما این بود که در این ایام شاهد کاهش بیشتر تعداد مبتلایان در مراکز بهداشتی باشیم که این امر هنوز محقق نشده است.

او افزود:شهروندان باید معیار‌های فاصله‌گذاری هوشمند را به خوبی اجرایی کنند تا هر چه زودتر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت:عدم رعایت پوشش ماسک در مکان‌های پر تراکم، فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی و ورود مسافران به استان در روز‌های کرونایی از عوامل ادامه‌دار بودن این بیماری است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بابل فاصله گذاری هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران