Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بیمه سلامت لرستان با بیان اینکه بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه‌های درمان  بیماران  کرونایی را پرداخت کرده است گفت: ۲۳۹ میلیارد تومان از مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت  استان پرداخت شد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد شاهدخت فتحی بیرانوند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت برگزار شد با اشاره به اقدامات  درون سازمانی بیمه سلامت در راستای مقابله با کرونا اظهارداشت: تهیه روپوش و شیلد برای کارشناسان ناظر بیمه سلامت در  بیمارستان‌ها، انجام تست رایگان پی سی آر برای کارکنانی که در معرض ابتلا به ویروس کرونا،تهیه و توزیع دستکس و ماسک بین کارکنان بیمه سلامت، تبدیل دستگاه ورود و خروج کارکنان از حالت انگشتی به تصویری، تهیه تب سنج دیجیتالی و مواد ضد عفونی کننده برای ارباب رجوع از جمله اقدامات از جمله اقدامات درون سازمانی اداره کل بیمه سلامت از ابتدای شیوع ویروس کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با اقدامات  اداره کل بیمه سلامت  در حوزه پشتیبانی  جهت مقابله با کرونا افزود: در راستای افزایش انگیزه پزشکان و کادر درمان جهت پرداخت کارانه‌های معوق  از یکم اسفند ماه سال 98  تا بیست و پنجم فروردین امسال 75 میلیارد تومان اعتبار در دو  سطح حوزه درمان و پیشگیری و همچنین حدود 18 میلیارد تومان در حوزه بخش خصوصی اعتبار جذب شده است.

مدیر کل بیمه سلامت لرستان عنوان کرد: انجام مشاوره و پاسخگویی به  بیش از هزار نفر از مردم سراسر کشور در رابطه  با سوالات کرونایی با حضور چندین پزشک در روزهای 27،28و 29فروردین ماه، تهیه و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی در بین کارکنان دفاتر پیشخوان طرف قرارداد از ذیگر اقدانات سازمان بیمه سلامت در حوزه پشتیبانی جهت مقابله با کرونا است.

وی با بیان اینکه بیماران کرونایی فاقد دفترچه بیمه یک روزه  تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند  بیان کرد: پرداخت 90 درصد هزینه بیماران کرونایی که دارای دفترچه بیمه سلامت هستند با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان، حذف محدودیت زمانی شش ماهه انجام خدمات سی تی اسکن به دلیل درگیر شدن ریه به بیماری کرونا ،امکان تجویز خدمات سی تی اسکن ریه برای پزشکان عمومی و همچنین  تحت پوشش بیمه قرار گرفتن تست پی سی آر برای پرسنل بخش‌های ویژه‌ا‌‌ی که در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه درمان است.

فتحی بیرانوند گفت: در راستای کاهش مراجعه مردم، رعایت شعار فاصله گذاری و اجتماعی و ماندن در خانه اعتبارات داروهای پرونده‌ای بیماران خاص به صورت مکانیزه به مدت  سه ماه  تمدید شده و همچنین افزایش سقف ریالی برای داروهای پرونده‌ای از شش میلیون تومان به هشت میلیون تومان، حذف دریافت پوکه و جعبه  داروهای بیماران  و عدم حضور کارشناسان ناظر  بیمه جهت هویت سنجی و بهره‌گیری از سامانه استحقاق سنجی  از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه درمان است. 

وی با اشاره به حذف دوره یک ماهه انتظار دفتر چه‌های المثنی از جمله اقدامات بیمه سلامت در حوزه بیمه گری دانست و  تصریح کرد: تمدید مکانیزه اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان خردادماه،کاهش مدت زمان استعلام ارزیابی آزمون  وسع برای کسانی که دفترچه بیمه همگانی دریافت، پرداخت و ثبت نام  حق بیمه از طریق درگاه الکترونیکی و عدم حضور در دفاتر پیشخوان از اقدامات بیمه سلامت در حوزه بیمه گری است.

مدیر کل بیمه سلامت لرستان با اشاره به پرداخت مطالبات موسسات تشخیص درمانی  دولتی و بخش خصوصی خاطر نشان کرد: خوشبختانه سال گذشته توانسته‌ایم 239 میلیارد تومان از ستاد سازمان بیمه سلامت  بابت هزینه‌های موسسات تشخیص درمان دولتی و خصوصی، هزینه‌های خسارت خدمات متفرقه و همچنین پرداخت هزینه‌های عملیاتی کارمزد دفاتر پیشخوان دریافت کنیم که بتوانیم تاخیر در پرداخت مطالبات را به حداقل زمان ممک برسانیم.

وی با بیان اینکه  از ابتدای سال گذشته تا کنون 123 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شده است  اظهار داشت: در راستای پرداخت مطالبات مراکز خصوصی تا پایان سال 97 و مطالبات پزشکان و موسسات تشخیص درمانی  تا پایان آبان ماه سال گذشته،بیمارستان‌های خصوصی و تامین اجتماعی  تا پایان دی ماه سال گذشته و همچنین داروخانه‌ها تا پایان آذر ماه  تسویه شده است.

فتحی بیرانوند در رابطه با خدمات بیمه سلامت به معتادان افزود: سازمان بیمه سلامت یک سازمان حمایتی نیست ولی در راستای حمایت از افراد زندانی و مجهول الهویت که معتادان نیز مشمول این گروه می‌شوند سال گذشته قراردادی با سازمان زندان‌ها و بهزیستی منعقد شد که بر اساس این قرارداد افراد فاقد دفترچه را به سازمان بیمه سلامت و دریافت کد شناسه یکتا می‌توانند از خدمات بیمه سلامت استفاده کنند.

60 میلیارد تومان از مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت بوشهر پرداخت شدبدهی موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری پرداخت شدمراقب کلاهبرداری با نام بیمه سلامت باشید!

انتهای پیام/645/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت بیمه سلامت لرستان میلیارد تومان مطالبات موسسات کل بیمه سلامت بیمه سلامت پرداخت شد سال گذشته تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود

به گزارش جام جم آنلاین ؛ حسن بهرام‌نیا در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام با تاکید بر پرداخت مطالبات مردم پایین دست سد سیمره، اظهار کرد: در قانون، مالکیت ساکنان روستا‌های پایین دست سد سیمره محترم شمرده شده و دولت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد بنابراین باید مدیر سد سیمره نسبت به کارشناسی و سپس پرداخت مطالبات ساکنان بالادست و پایین‌دست از جمله روستای تلخاب اقدام کند.

وی ادامه داد: طی آخرین نشست مقرر شد در قالب نهضت ملی به ساکنین روستای تلخاب زمین و اقدام به ساخت مسکن شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم استان بحث پسماند است که باید محل پسماند در استان ایلام از جمله شهر‌های مهران، ایوان و ملکشاهی مشخص شود، ادامه داد: بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست و وضعیت خوبی در این زمینه نداریم که در این راستا به مدیران متولی حوزه پسماند اخطار می‌دهیم، و از معاون عمرانی استانداری، فرمانداران و شهرداران شهر‌های ایلام، ملکشاهی و مهران خواستاریم که برای ایجاد محل پسماند ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری، هم‌افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در حوزه پسماند بسیار ضروری است.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: به شهروندانی که حقوق شهروندی را رعایت نکنند و پسماند‌های خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها کنند اخطار می‌دهیم و طبق قانون با قانون‌شکنان برخورد می‌شود.

بهرام‌نیا با تاکید بر مشارکت شهروندان در زیبا نگه داشتن چهره شهر افزود: در راستای جلوگیری از رها شدن پسماند در بسیاری از بلوار‌های اطراف شهر ایلام از جمله بلوار شرقی شهر و میدان قرآن نیوجرسی نصب شد.

وی از آغاز طرح نهضت زیباسازی نمای بیرونی و داخلی ادارات در استان خبر داد و افزود: از مدیران دستگاه‌ها در اجرای این طرح قدردانی می‌کنم، و سایر ادارات نیز هر چه سریع‌تر نسبت به زیباسازی سر درب ادارات اقدام کنند.

استاندار ایلام ضمن قدردانی از سازمان‌های مردم نهاد، تاکید کرد: مساعدت و اعتبارات لازم برای خرید تجهیزات و امکانات برای اطفای حریق به استان ایلام اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها