Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@23:29:33 GMT

عکس ؛ دورتموند ستاره جذاب بارسلونا را می قاپد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۷۰۵۸

عکس ؛ دورتموند ستاره جذاب بارسلونا را می قاپد؟

روزنامه اسپورت صفحه اول امروز خود را به آنسو فاتی پدیده بارسلونا اختصاص داده و می‌گوید دورتموند به دنبال جذب این پدیده جوان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه کاتالان اسپورت امروز صفحه اول خود را به آنسو فاتی ، پدیده جوان بارسلونا اختصاص داده و می‌گوید بوروسیا دورتموند که قصد دارد در تابستان پیش رو جیدون سانچو را به فروش برساند به دنبال جذب جانشین او است و به این منظور، آنسو فاتی، جوان آینده‌دار بارسلونا را هدف گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه اسپورت مدعی است از منابع خود دریافته که باشگاه دورتموند در تماسی با بارسلونا درباره امکان خرید آنسو فاتی از این تیم سوال کرده است. بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی این روزها تقریبا قطعی به نظر می‌رسد که جیدون سانچو پدیده انگلیسی دورتموند امسال تابستان این تیم را ترک کرده و با قراردادی هنگفت راهی لیگ برتر انگلیس می‌شود. دورتموندی‌ها می‌دانند که نبود سانچو این تیم را با مشکل مواجه می‌کند و از همین حالا به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او هستند.

اسپورت می‌گوید باشگاه بارسلونا در پاسخ به سوال دورتموند خواهان زمان بیشتری شده تا در این باره بررسی کرده و پاسخ نهایی را به باشگاه آلمانی ارائه دهد. آنسو فاتی، پدیده ۱۷ساله بارسلونا در فصل جاری یکی از شگفتی‌های این تیم کاتالان بود. او از مصدومین پرتعداد بارسا در این فصل استفاده کرد تا از تیم جوانان به تیم بزرگسالان باشگاه راه یابد.

اسپورت می‌گوید بارسلونا حتی اگر با درخواست دورتموند موافقت کند و راضی شود که فاتی را راهی آلمان کند، برای اطمینان از اینکه پدیده جوان خود را برای همیشه از دست نخواهد داد، دو پیشنهاد به دورتموند ارائه می‌کند. بارسا یا فاتی را به صورت قرضی واگذار می‌کند یا در صورتی با فروش او موافقت خواهد کرد که در قراردادش بندی گنجانده شود که اولویت خرید دوباره فاتی در پایان قراردادش را برای بارسا محفوظ نگه دارد.

اسپورت می‌گوید احتمال اینکه آنسو فاتی هم شخصا با این انتقال موافق باشد بالا است. چرا که او می‌داند در بارسلونا و با حضور بزرگانی مثل لیونل مسی، لوئیس سوارز، آنتوان گریزمان و عثمان دمبله او تنها می‌تواند دقایق محدودی در زمین حضور داشته باشد ولی در دورتموند از فرصت به مراتب بیشتری برای نشان دادن توانایی‌هایش برخوردار خواهد شد و حتی می‌تواند مثل جیدون سانچو به یکی از بهترین استعدادهای جوان اروپا تبدیل شود و با شهرتی به مراتب بیشتر به نوکمپ بازگردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آنسو فاتی آنسو فاتی بازیکنان بارسلونا بروسیا دورتموند محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ پیراهن بارسلونا را به تن داشت و در کنار مسی به میدان رفت و افتخارات و قهرمانی‌های بسیاری را هم در این تیم به دست آورد و نقش مهمی را در موفقیت آنها ایفا کرد.

در دو فصل پایانی که این ستاره کروات در بارسلونا به میدان می‌رفت، بازوبند کاپیتانی این تیم در اختیار مسی بود این روند یک سال پس از جدایی راکیتیچ از بارسا هم ادامه داشت تا زمانی که مسی در سال ۲۰۲۱ بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

اما حالا این بازیکن صحبت‌های جالبی را درباره تجربه بازی با مسی به عنوان کاپیتان بارسا مطرح کرده است که شاید چندان به مذاق هواداران این تیم و طرفداران این ستاره آرژانتینی خوش نیاید و باعث ناراحتی آنها و حتی اعتراض به او شود.

راکیتیچ در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس اظهار داشت:«مسی بهترین بازیکن تاریخ است و اگر تمرکزش را روی این کار می‌گذاشت، می‌توانست اگر می‌خواست به بهترین مدافع چپ دنیا تبدیل شود! هرچند او گاهی بهترین کاپیتان ممکن نبود و نمی‌توانست به شما بگوید که باید چه کاری انجام دهید، شاید دلیل اتفاق این بود که او متفاوت و خاص بود.»

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود