Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بدر در استان الانبار عراق تاکید کرد، تروریست‌های داعش از طریق مناطق مرزی تحت اشغال نیروهای آمریکایی وارد عراق می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المعلومه، قصی الانباری، مسئول سازمان بدر در استان الانبار گفت، مناطقی در صحرای الانبار وجود دارد که تحت تسلط نظامیان آمریکایی است و پناهگاه امنی برای داعش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الانباری تصریح کرد، مناطق مرزی اماکن آرام و امنی برای تروریست‌های داعش به دلیل حضور اشغالگران آمریکایی در پایگاه عین الاسد است که این نقاط را زیر نظر دارند و بر آن مسلط هستند.

وی افزود،  نیروهای آمریکایی بر برخی مناطق الانبار تسلط دارند و از طریق آن به تروریست‌های جنایتکار داعش اجازه نفوذ به استان را می‌دهند.

الانباری تاکید کرد، اکثر تروریست‌ها به رغم حضور نیروهای امنیتی و سلطه آنها بر مناطق بیابانی و مرزی از مسیر سوریه و از طریق مناطقی که نیروهای آمریکایی در آنجا حضور دارند وارد الانبار می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش عراق آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس گزارشات دریافتی غروب پنج شنبه عملیات پهپادی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان توسط نیروهای امنیتی انجام شده است.

در این عملیات خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفته شده و دو نفر از تروریست‌ها نیز به هلاک رسیدند.

جزئیات بیشتر این عملیات متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6088793

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • بازداشت بیش از ۱۰۰حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمایت دادستان جورجیا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت