Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@23:04:57 GMT

گری نویل؛ جان مردم مهم است یا برگزاری لیگ؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۷۹۳۸

گری نویل؛ جان مردم مهم است یا برگزاری لیگ؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نشریه انگلیسی «اسکای اسپورت»، گری نویل مدافع پیشین منچستریونایتد بر این باور است که عجله و فشار برای از سرگیری بازی‌های لیگ برتر انگلیس در ماه جون فقط یک تصمیم اقتصادی است که اگر فقط یک بازیکن، یکی از کادر تیم‌ها یا هر کسی که با باشگاه‌های فوتبال در ارتباط است جان خود را از دست بدهد یا در اثر ابتلا به بیماری کووید 19 به کما برود، نظیر اتفاقی که این روزها زیاد دیده می‌شود، می‌تواند فاجعه‌ ای به بار بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق من یونایتد در گفت و گو با «اسکای اسپورت» درباره ادامه فوتبال و از سرگیری آن گفته: «یکی از مقامات پزشکی فیفا گفت که هیچ مسابقه فوتبالی نباید تا قبل از ماه سپتامبر برگزار شود. اکنون مردم در حال ارزیابی خطر هستند. قبل از این که این تصمیم (باطل شدن فصل جاری) را بگیریم، چند نفر باید به دلیل بازی کردن در لیگ برتر جان خود را از دست دهند؟ یک نفر؟ یک بازیکن؟ حتما باید یکی از کارکنان باشگاه‌ها به بخش مراقبت‌های ویژه برود؟ چطور باید این خطر را رفع کنیم؟ این بحث صرفا مربوط به مسائل اقتصادی است.»

مدافع باسابقه‌ شیاطین سرخ در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: «افرادی هستند که از سرگیری بازی‌ها را به عنوان یک عامل خطرناک ارزیابی می کنند. بازیکنان خودشان می‌خواهند به زمین بروند و بازی کنند. بازیکنانی که در سطوح پایین‌تر قرار دارند، می‌خواهند بازی کنند و قرارداد 1400 بازیکن در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. باشگاه‌ها در این فصل سرمایه گذاری زیادی انجام داده‌اند. جوایز زیادی وجود دارد که تیم‌ها می‌توانند این جوایز را کسب کنند. ضرر اقتصادی زیادی به تیم‌ها وارد می شود. چنین عواملی باعث می‌شود تا افرادی که مایل به پذیرش تصمیم باطل شدن لیگ هستند، احساس خطر کنند.»

کد خبر 506734 برچسب‌ها فوتبال - لیگ برتر انگلیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • باند مافیایی؛ شکایت ناتینگهام فارست از شبکه اسکای و گری نویل!
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد