Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام تسلیت منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری آمده است: درگذشت اندوهبار سیدمحمد کاظم نائینی معلمی مؤمن، متعهد و استاد پیشکسوت عرصه آموزش عالی کشور موجب تألم و تأثر اینجانب شد. این ضایعه را به خانواده و معزا و همچنین جامعه علمی، فرهنگی و دانشگاهی کشور تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش

محسن حاجی میرزایی وزیر  آموزش و پرورش هم در متن پیام تسلیت خود تاکید کرد:درگذشت معلمی مومن، صادق، اندیشه ورز،   متعهد و پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت موجب تاثر و تالم شد. مرحوم سیدمحمد کاظم نائینی از یاران و همراهان شهید رجایی بود که در سال ۱۳۸۲ در کسوت معلمی بازنشسته شد و نزدیک به ۶ دهه خدمت صادقانه و خالصانه به نظام تعلیم و تربیت و فرزندان این مرز و بوم داشته است.

وی در بخشی دیگر از  این پیام یادآور شد: فعالیت‌های آموزشی مرتبط با ریاضی از معلمی تا استادی دانشگاه، عضو سابق شورای عالی آموزش و پرورش، عضو گروه برنامه ریزی تربیت معلم، مشاور شورای برنامه‌ریزی و عضو هیئت‌علمی پردیس دانشکده علوم دانشگاه تهران، دبیر شورای برنامه‌ریزی آن دانشکده، مدیرکلی دفتر تالیف و برنامه ریزی درسی، تالیف کتاب و مقالات آموزشی و عضویت در هیئت امنای دانشگاه رجایی از جمله سوابق این پیشکسوت فهیم و دین آشنا است.

پیام تسلیت دبیر شورای عالی  انقلاب فرهنگی

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی درگذشت سید محمد کاظم نائینی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت کشور را تسلیت گفت.

وی در این پیام درگذشت پیشکسوت خدوم عرصه تعلیم و تربیت کشور مرحوم مغفور دکتر سید محمد کاظم نائینی را به همه معلمان و فعالان این عرصه مهم تسلیت گفت و تاکید کرد: آن مرحوم که سابقه همکاری با شهید بزرگوار محمدعلی رجایی را در کارنامه درخشان فعالیت خود در عرضه تعلیم و تربیت داشت، در بخش‌های مختلف این عرصه مانند سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و تالیف کتب درسی،   نقش بارزی داشت و در هر زمینه‌ای که توان خدمت داشت از بذل توان خود دریغ نکرد.
وی در بخشی  دیگر از این پیام تصریح کرد: عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش، عضویت در هیئت علمی دانشگاه تهران و همکاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری بخشی از خدمات آن مرحوم بود. فقدان این معلم دلسوز که در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز معلم درگذشت را به همه معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تسلیت گفته و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان آن مرحوم از درگاه ایزد متعال خواستارم.

به گزارش ایرنا،  سیدمحمد کاظم نائینی معلم نمونه، پیشکسوت تعلیم و تربیت، از یاران شهید رجایی و مؤلف کتاب ریاضی کلاس اول دبستان پس از انقلاب بود،  از جمله سوابق این پیشکسوت فهیم نیک‌منش و خوشنام می‌توان به فعالیت‌های آموزشی مرتبط با ریاضی از معلمی تا استادی دانشگاه، دبیر گروه‌های برنامه‌ریزی شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو سابق شورای عالی آموزش و پرورش، عضو گروه برنامه‌ریزی تربیت معلم، مشاور شورای برنامه‌ریزی و عضو هیأت علمی پردیس دانشکده علوم دانشگاه تهران، دبیر شورای برنامه‌ریزی آن دانشکده، مدیرکلی دفتر تألیف و برنامه‌ریزی درسی، تألیف کتاب و مقالات آموزشی و عضویت در هیأت امنای دانشگاه رجایی اشاره کرد.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری مدارس شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری مدارس شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری مدارس شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی عرصه تعلیم و تربیت شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش کاظم نائینی دبیر شورای پیام تسلیت آن مرحوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج عیسی قلی پور معروف به عیسی بخشی از بزرگان عرصه موسیقی مقامی خطه خراسان شمالی را تسلیت گفت.

متن پیام، محمدمهدی اسماعیلی، وزبر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:

در نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت زنده یاد  از بزرگان موسیقی در خراسان شمالی را دریافت نمودم.
شادروان حاج عیسی قلی‌پور که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پرونده داشت، سینه‌اش لبریز از روایات، حکایات و اشعاری بود که زلالی مذهب، عشق، عرفان، حماسه و احساس را تجلی می بخشید.
دیدار با این هنرمند فقید و شنیدن هنر روح بخش او از بیادماندنی‌ترین خاطرات اینجانب در سفر به خراسان شمالی است.
اینجانب ضمن نکوداشت نام و یاد این هنرمند فقید، ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری ایران اسلامی، هنرمندان خراسان شمالی، خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای او از درگاه خداوند رحمان مسئلت می نمایم.


به گزارش ایسنا آیین تشییع «عیسی قلی‌پور» معروف به «عیسی بخشی»، استاد چیره دست موسیقی مقامی خراسان شمالی امروز برگزار شد.
استاد عیسی قلی پور از بخشی‌های موسیقی مقامی شمال خراسان، نوازنده دوتار و پیشکسوت موسیقی محلی در این خطه است که چندین دهه سابقه بخشی‌گری دارد.
وی متولد سال ۱۳۲۱ در روستای گودعلی سلاخ در ۱۸ کیلومتری شمال غرب بجنورد و از آخرین بازماندگان بخشی‌های شمال خراسان است.
عیسی بخشی علاوه بر نوازندگی دوتار، خواننده قهاری نیز بود و به زبان‌های ترکی، ترکمنی، کرمانجی و کردی خراسانی آواز می‌خواند.
استاد قلی‌پور در جشنواره‌های بین‌المللی، ملی و استانی بارها خوش درخشیده بود و همچنین نشان درجه یک هنری را نیز دریافت کرده بود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی