Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@07:25:23 GMT

۲۵روستای سلسله توسط تیپ ۱۸۴ خرم آباد ضدعفونی و گندزدایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۸۰۹۲

۲۵روستای سلسله توسط تیپ ۱۸۴ خرم آباد ضدعفونی و گندزدایی شد

امیر سرتیپ دوم حسنعلی زمانی گفت: روستاهای شاپورآباد، محمدعلی آباد، عالم آباد علیا، عالم آباد سفلی، فیض آباد،کاظم آباد، نیازآباد از توابع شهرستان الشترضدعفونی و‌گند زدایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، در راستای ادامه رزمایش امام خامنه ای و مبارزه با ویروس منحوس کرونا روستاهای شاپورآباد، محمدعلی آباد، عالم آباد علیا، عالم آباد سفلی، فیض آباد،کاظم آباد، نیازآباد از توابع شهرستان الشترضدعفونی و‌گند زدایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم حسنعلی زمانی در این رابطه امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با شیوع ویروس کرونا و ورود نیروهای مسلح برای مقابله با این ویروس و ماموریت محوله به این تیپ، از اویل اسفندماه سال گذشته تاکنون در کنار ضدعفونی کردن مناطق مختلف شهرستان خرم آباد و حومه آن، بنا بر شرایط حاد شهرستان سلسله ضد عفونی و‌گندزدایی روستاهای شهرستان سلسه هم در دستور کار قرار گرفت وتاکنون درچندین مرحله ضد عفونی و گند زدایی شدند.

وی افزود: ماموریت نیروهای متخصص مبارزه با جنگ شیمیایی و بیولوژیک این تیپ عملیات گندزدایی و ضدعفونی، توزیع اقلام و لوازم بهداشتی با همکاری گروههای جهادی بود.و تا کنون بیش از ۲۵ روستا در شهرستان سلسه توسط این تیپ ضد عفونی و گندزدایی شده است.

فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد با بیان اینکه ما در ارتش شعاری تحت عنوان «ارتش فدای ملت» داریم و سعی می‌کنیم در همه عرصه‌ها این شعار را به منصه ظهور برسانیم، اعلام می داریم که تا تاپایان نابودی کامل این بیماری در کنار مردم خواهیم بود و به آنان خدمات رسانی خواهیم نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عالم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است