Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:13:15 GMT

دریادار خانزادی روز معلم را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۸۱۷۸

دریادار خانزادی روز معلم را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت و روز معلم، پیامی صادر کرد.

متن پیام او به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انسان‌های برجسته‌ای که پیشرفت‌های جامعه‌ی بشری را به سوی کمال و تعالی رقم زده‌اند پرورش‌یافته دامان معلمانی هستند که الفبای دانش معرفت، عشق، تلاش، ایمان، اعتماد به نفس و باورهای عمیق معنوی را در ذهن آنها نهادینه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واژه معلم تصویرگر اُسوه‌های خستگی‌ناپذیر، ایثارگر، مهربان، قابل اعتماد، دانشمند و فرهیخته‌ای است که مفهوم آن، پیامبران خدا را نیز در بر می‌گیرد و جایگاه آنها را تا جایی می‌رساند که امیر مومنان علی(ع) در وصف آنها می‌فرماید: «کسی که حرفی را به من آموخته باشد تا ابد مرا خدمتگزار خویش گردانیده است.»

وظیفه خود می‌دانم ضمن تبریک و گرامی‌داشت روز معلم از همه معلمان، اساتید و مربیان این مرز و بوم به ویژه عزیزانی که در مراکز آموزشی نیروی دریایی راهبردی مشغول به ایفای این وظیفه خداپسندانه می‌باشند سپاسگزاری نمایم و از خداوند بزرگ عزت، سلامتی و موفقیت روزافزون ایشان را در پرتو عنایات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) مسئلت نمایم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش

دریادار حسین خانزادی

کد خبر 4913861 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین خانزادی معلم ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت حسن روحانی اسحاق جهانگیری ماه مبارك رمضان شورای نگهبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمدجواد ظریف مجلس یازدهم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند

براساس نظرسنجی یک مرکز تحقیقات آمریکایی، بیشتر آمریکایی‌ها به نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتماد ندارند.

به گزارش ایسنا مرکز تحقیقات آمریکایی «پیو» یک نظرسنجی با مشارکت ۳۶۰۰ آمریکایی در دوره بین یک آوریل تا هفت آوریل انجام داد که نشان داد ۵۳ درصد آمریکایی‌ها اعتماد زیادی به توانایی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اتخاذ اقدام درست درباره امور جهانی ندارند یا اعتمادشان را به وی در این خصوص از دست داده‌اند. از این بین ۲۵ درصد به هیچ وجه به نتانیاهو اعتماد ندارند.

طبق گزارش معا، به گفته این مرکز، تعداد آمریکایی‌هایی که به نتانیاهو اعتماد ندارند از سال ۲۰۲۳ تاکنون ۱۱ درصد افزایش یافته است و این شامل افزایش هشت درصد افرادی است که اصلا به نتانیاهو اعتماد ندارند. در حالی که حدود یک چهارم آمریکایی‌ها (۲۶درصد) در سال ۲۰۲۳ گفتند که هرگز چیزی درباره او نشنیده‌اند، این رقم در سال جاری ۱۵درصد بود.

از زمان جنگ غزه، رژیم صهیونیستی مرتکب کشتارهای زیادی در حق ملت فلسطین شده است طوری که این رژیم برای نخستین بار در مقابل دیوان بین‌المللی دادگستری به جرم نسل کشی در غزه قرار گرفت.

کشتارهای غزه و موضوع اسرای صهیونیستی که توسط جنبش حماس در غزه اسیر شده‌اند، موجب انتقادات داخلی و خارجی زیادی از نتانیاهو شده است. نتانیاهو با وجود اینکه به هیچ کدام از اهدافش در جنگ غزه نرسیده است همچنان به این جنگ ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم