Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@14:45:03 GMT

اکران فيلم «يلدا» در آمريکا و اروپا از سپتامبر

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۸۳۵۰

اکران فيلم «يلدا» در آمريکا و اروپا از سپتامبر

خبرگزاری آریا-کمپانی مستقل فیلم موومنت حقوق پخش یلدا در آمریکا را بدست آورد و این فیلم از ماه سپتامبر در آمریکا و اروپا روی پرده می رود.
به گزارش آریا، از میان چند کمپانی پخش آمریکایی که پس از اهدای جایزه بزرگ داوران ساندنس به یلدا سومین ساخته بلند مسعود بخشی، خواهان خریداری این فیلم بودند، سرانجام کمپانی نیویورکی فیلم موومنت حقوق فیلم را از پخش کننده جهانی آن پیرامید اینترنشنال خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلم موومنت که از کمپانی‌های موفق عرضه فیلم‌های هنری در آمریکا و پخش کننده آثاری از اریک رومر، بیل آگوست، اتوره اسکولا، آرتور ریپشتین، هیروکازو کوردا و تاکاشی کیتانو است، یلدا را از شهریورماه در سینماهای مستقل آمریکا و نیز به شکل آنلاین برای گروهی از سینما داران مستقل آمریکایی و تماشاگرانشان و سپس به شکل دی وی دی پخش می‌ کند.
اکران سینمایی یلدا محصول مشترک ایران با چهار کشور اروپایی و نیز لبنان که قرار بود از ١٧ اردیبهشت در فرانسه آغاز شود از شهریورماه به ترتیب در آلمان، سپس فرانسه، سوئیس، بلژیک، لوکزامبورگ و اسپانیا و بتدریج در سایر کشورهای اروپایی انجام می‌شود.
یلدا پس از کسب جایزه بزرگ داوران جشنواره ساندنس آمریکا در ماه ژانویه و استقبال گرم تماشاگران، منتقدین و خریداران در هفتادمین جشنواره برلین، تا کنون به جشنواره های رده الف ژنو، صوفیه، لوکزامبورگ، سیدنی، ملبورن، بلگراد، کارلو وی واری، هلسینکی و پینگایو راه یافته که بدلیل شیوع بیماری کووید ١٩ برخی از آنها معوق یا تعطیل شده اند.
یلدا در ایران توسط علی مصفا با مشارکت موسسه هنری مستقل بن گاه (مسعود و محمود بخشی) تهیه شده و با بازگشایی سینماها اکران خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اکران فیلم یلدا آمریکا اروپا سپتامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE

تاما تونگا، اولین بازی خود برای کمپانی WWE را برگزار کرد.

تاما تونگا، جدیدترین عضو بلادلاین امروز در نخستین بازی خود برای کمپانی WWE در بولونیای ایتالیا پا به رینگ گذاشت.

طرفداری | در مین ایونت شب دوم رسلمنیا 40 رومن رینز نتوانست از کمربند آندیسپیوتد WWE برابر کودی رودز دفاع کند. به دنبال این شکست، رئیس قبیله دیگر در اسمکدان حاضر نشد و به نظر سولو سیکوا در نبود او فرصت را مناسب دیده تا خود را به عنوان مرد اول بلادلاین جا بزند. سولو توطئه‌ای بزرگ علیه جیمی اوسو به دلیل شکست او مقابل جی در رسلمنیا ترتیب داد و جیمی را با تاما تونگا جایگزین کرد.

امروز و در یک رویداد بدون پخش تلویزیونی WWE، تاما تونگا نخستین بازی خود برای کمپانی WWE را انجام داد. او در این دیدار به همراه سولو سیکوا در مقابل تگ تیم ال ای نایت و رندی اورتون قرار گرفت و حاصل این دیدار تگ تیم، پیروزی بلادلاین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • سازمان «سیا» با دندان‌های کشیده شاهد حادثه ۱۱ سپتامبر بود
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل