Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:20:42 GMT

خانوارهای نیازمند در ۳۵ منطقه شیروان شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۸۳۹۸

خانوارهای نیازمند در ۳۵ منطقه شیروان شناسایی شدند

سرهنگ عباسعلی ریحانی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، فردا هزار بسته سبد غذایی بین نیازمندان و خانوارهای متضرر از کرونا توزیع می شود.

 وی ارزش هر سبد غذایی را سه میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اقلام سبد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت قرمز، مرغ، ماکارونی، رب و حبوبات است که با همکاری و هماهنگی سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام و خیرین تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریحانی با اشاره به مشارکت فعالانه مردم در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در رزمایش مومنانه افزود: مردم، خیرین و مسوولان مشارکت بسیار خوب و فعالانه ای در رزمایش مومنانه داشتند.

فرمانده سپاه شیروان گفت: تمامی بسته‌های تهیه شده در بین اقشار نیازمند و افرادی که در جریان شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده اند توزیع  و سبدهای بعدی با توجه به نیاز جامعه هدف تهیه خواهد شد.

ریحانی افزود: همدلی و وحدت بسیار خوبی در بین مدیران دستگاه‌ها برای اجرای رزمایش مومنانه حاکم است.

شیروان با ۵۷ هزار نفر به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شیروان پروندهٔ خبری ماه مبارک رمضان؛ روزگار کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شیروان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری آئین گرامیداشت روز معلم در منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش برگزار شد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی، گفت: تعلیم و تربیت سازنده زمینه ساز جامعه بالنده و پویا است و تلاشگران عرصه علم و دانش باید از حداکثر بسترها و ظرفیت‌ها مطابق ارزش‌های اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: در برنامه‌های تربیتی و آموزشی باید توجه ویژه ای به ارزش‌های اصیل اسلامی ایرانی شود تا شاهد ساخت ایرانی قوی و مقتدر در تمامی عرصه‌ها باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با بیان اینکه تربیت و آموزش سرمایه‌ی انسانی یکی از ضرورت‌ها و لازمه‌ی رشد و توسعه در هر سازمانی است گفت: امروز کارکنان ارتش، جوانانی مؤمن و متعهد به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که توانسته اند در آمادگی دفاعی و افزایش بازدارندگی کشور نقش بسزایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: پدافند هوایی توانسته است با شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب و با بکارگیری روش‌های خلاقانه و مبتکرانه در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح افتخارات بزرگی را رقم بزند.

کد خبر 6094182

دیگر خبرها

  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • کشف نقوش صخره‌ای جدید در ورزقان