Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:05:17 GMT

ستاره مهار نشدنی الهلال به سمت در خروجی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۸۵۷۳

ستاره مهار نشدنی الهلال به سمت در خروجی

کارلوس ادواردو، ستاره برزیلی الهلالی ها به احتمال فراوان پس از پنج سال همکاری با این تیم، بعد از بازی های این فصل از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

به گزارش  "ورزش سه"، با اعلام رسانه های عربستانی، هافبک خطرناک و کاربلد الهلالی ها به احتمال فراوان پس از پایان بازی های این فصل از این تیم جدا خواهد شد. در این باره عنوان می شود که او یک پیشنهاد بسیار جدی از لیگ برزیل دارد و به همین دلیل راهی این تیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این باره وبسایت برزیلی meutimao نوشته است که مسئولان باشگاه کورینتیانس مذاکرات جدی جود را با کارلوس ادواردو و مدیربرنامه های او آغاز کرده تا از ابتدای فصل آینده بتوانند این بازیکن در مجموعه خود داشته باشند.

 

این وبسایت در این باره ادامه داد که توافقات اصلی بین ادرواردو و باشگاه کورینتیانس صورت گرفته و مسئولان تیم برزیلی از روند مثبت مذاکرات با این ستاره برزیلی خوشحال هستند، به خصوص اینکه پس از یکی دو ماه آینده قرارداد این بازیکن با عربستانی ها به پایان می رسد و قرار نیست آنها پولی برای صدور رضایت نامه وی پرداخت کنند.

 

قرارداد این هافبک 30 ساله که تابستان سال 2015 از تیم پورتو به الهلالی ها پیوست و وی در 5 سال اخیر پیراهن این تیم را بر تن داشت در ماه ژوئن 2020 (نیمه دوم خرداد و نیمه اول تیر) خواهد رسید.

 

کارلوس ادواردو امسال در مجموع(لیگ حرفه ای، جام پادشاهی، جام حذفی) در 25 بازی برای الهلالی ها به میدان رفته و موفق شده 14 برای این تیم به ثمر برساند. در جریان قهرمانی فصل گذشته الهلالی ها در لیگ قهرمانان آسیا، این هافبک یکی از کلیدی ترین بازیکنان این تیم بود که در بازی ها به میدان رفت.

 

براساس گفته های سایت های معتبر تخمین بازار نقل و انتقالات، ارزش تقریبی کارلوس ادرواردو رقمی در حد 5 میلیون یورو است.


در صورت جدایی این هافبک برزیلی از جمع آّی پوشان ریاض، تعداد بازیکنان خارجی این تیم به دو نفر تقلیل پیدا می کند. دو مهاجم بسیار خطرناک ایتالیایی و فرانسوی، سباستین جووینکو از ایتالیا و گومیس از فرانسه.
.

الهلال عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان عربستان الهلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو تورس در بازی هفته بیست و پنجم مقابل مس رفسنجان ششمین پاس گل فصل خود را داد و این پاس گل‌ها برای سه بازیکن مختلف ارسال شده و سعید سحرخیزان هم از نبوغ این بازیکن بهره‌مند شد.

بین بازیکنان گل‌گهر احمد زنده‌روح بیشترین سهم را داشته و روبرتو تورس 4 بار این بازیکن برای این بازیکن پاس گل ارسال کرده و هماهنگی جالبی بین هافبک‌های این تیم وجود دارد و یکی دیگر از پاس‌گل‌های تورس برای علیرضا علیزاده ارسال شده است.

او در بازی گذشته اولین پاس گل خود را برای سعید سحرخیزان ارسال کرد تا مهاجم جوان این تیم هم بتواند روی پاس‌های دقیق او گلزنی کند.

اکثر پاس‌ گل‌های تورس روی ارسال‌های کوتاه و بلندی بوده که در جریان مسابقه انجام شده و بازیکنان گل‌گهر با شناخت خوبی که نسبت به او پیدا کردند با استارت‌های ناگهانی و انفجاری پشت مدافعان حریف قرار می‌گیرند و صاحب موقعیت گلزنی می‌شوند.

ارسال روز گذشته تورس برای سحرخیزان خط‌کشی شده با قوس مناسب بود، دید وسیع تورس زمانی که در جناحین صاحب توپ است بارها برای گل‌گهر در بازی با مس‌رفسنجان برای این تیم موقعیت‌ساز بود و عملکرد خوبی مقابل هافبک‌های دونده این تیم داشت.

آمار پاس گل‌های تورس در این فصل به شرح زیر است:

هفته نهم - زنده‌روح
هفته یازدهم - زنده‌روح
هفته ششم - علیرضا علیزاده
هفته هجدهم - زنده‌روح
هفته بیستم - زنده‌روح
هفته بیست و پنجم - سحرخیزان

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!