Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@09:25:30 GMT

خاطرات جوکوویچ از زیباترین و تلخ‌ترین روزهایش در تنیس

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۸۷۱۲

جوکوویچ از خاطراتش می گوید؛ از روزهایی که گریه کرده و خندیده.

طرفداری- نواک جوکوویچ به عنوان یکی از برترین تنیسورهای تاریخ، لحظات سختی را سپری کرده اما بسیار سخت پیش آمده تا در مورد آن لحظات صحبت کند. اسکای اسپورت ایتالیا، به سراغ مرد شماره یک تنیس جهان رفته تا مصاحبه جالبی ترتیب دهد که می خوانید.

در سال 2010 در یک چهارم نهایی رولند گاروس مقابل ملزز شکست خوردم و بعدش گریه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای سختی بود و به خداحافظی از تنیس فکر می کردم. همه چیز به نظرم سیاه به نظر می آمد. پوچ و خالی بود. در سال 2008 در آزاد استرالیا قهرمان شده بودم. با این حال خوشحال نبودم چون می دانستم می توانم بهتر از این ها عمل کنم. مقابل فدرر و نادال می توانستم پیروزی های بیشتری به دست بیاورم. پس از این اتفاق بود که تصمیم گرفتم جدی تر باشم و فشار را از روی شانه هایم بردارم.

 

ویمبلدون 2019 مقابل فدرر، یکی از 2 بازی زیبای برتر من بود که دیگری، فینال آزاد استرالیای 2012 برابر نادال است. این بازی ها بی نظیر هستند که تمام اتفاقات جذاب در داخل آن ها رخ دادند. همیشه به خودم افتخار می کنم که در زمین باپرستیژی چون ویمبلدون، برابر فدرر بازی کردم. جدا از این، بگویم کمی احساس ایتالیایی بودن می کنم. از صمیم قلب ایتالیا را دوست دارم. مدت زمان زیادی در فلورانس و پروجا زندگی کرده ام و اتحادی که در شهر میلان و لومباردی برای مقابله با ویروس کرونا پدید آمد، تحت تاثیرم قرار داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین شب فوتبالی اراک 

شاید پس از صعود به لیگ برتر این زیباترین شبی بود که فوتبالیست‌های آلومینیوم برای مردم این شهر رقم زدند.

در این رویارویی رویایی مرحله یک هشتم نهایی، آلومینیوم و پرسپولیس تماشاگران مشتاق فوتبال را بهت زده کردند. در ۹۰ دقیقه وقت معمول مسابقه دو تیم به تساوی در عدد ۲ رسیدند و آلومینیوم اراک پس از دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه و ضربات پنالتی پیروز میدان شد.

دیگر خبرها

  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد