Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@18:26:05 GMT

عکس/ آهو، قوچ، کبک و تیهو در یک قاب

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۸۷۵۸

زیستمندان بدون حضور انسان در طبیعت آسوده تر در کنار هم زندگی می‌کنند. نمایی از آهو، قوچ، کبک و تیهو را در قاب دوربین «حسن مقیمی» ببینید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس حیوانات دنیای حیوانات حیات وحش کبک تیهو قوچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزبه چشمی بازی با فولاد را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزبه چشمی مدافع تیم استقلال در بازی با ذوب آهن از کوپال ناظمی کارت زرد گرفت تا چهارکارته شود و بازی هفته آینده تیمش مقابل فولاد را از دست بدهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها