Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
' سپاس ایزد متعال، 'اول معلم هستی' را سزاست که ودیعه فکرت را به شاهکار آفرینش خویش ارزانی نمود و سرشت او را به زیور اندیشه آراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

'معلم' مشعل دار علم و دانش، پیام آور سعادت انسان ها، پرورش دهنده نسلی متعهد، خلاق، پویا، اندیشمند و آینده ساز و نوید بخش آینده‌ای روشن و پویا برای کشور است، لذا قدردانی از تلاش‌های صادقانه، خالصانه و وصف ناپذیر معلمان ارزشمند برای آحاد جامعه‌ی اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

از این رو با کمال مسرت در هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم در سال ۹۹، سال 'جهش تولید' ضمن ادای احترام به ارواح پاک و طیبه شهدای والامقام به ویژه استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای معلم استان، از جدیت و اهتمام تمامی فرهنگیان محترم و فرهیخته دیار فرهنگ پرورکریمان، این طلایه داران عرصه دانایی و علم و دانش در ایجـاد بستر مناسب تداوم امر تعلیم و تربیت فرزندان مستعد و علاقه‌مند استان با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها به ویژه در روز‌های سخت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، صمیمانه قدردانی نموده، سلامتی و توفیقات روزافزون همگان را در انجام این رسالت خطیر از درگاه خدای متعال خواستاریم و امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی مسئولان استان و دستگاه‌های اجرایی، شــاهد افزایش اثربخشی و کارایی نظام آموزشی استـان و درخشش دانش آموزان در عرصه‌های گوناگون علمی و فرهنگی باشیم.

حسن علیدادی سلیمانی    نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان                                              محمد جواد فدائی     استاندار کرمان

همچنین  نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی این روز را گرامی داشت متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطیبین الطاهرین
سلام علیکم

مقام بلند معلم شهید آیت الله مرتضی مطهری، متفکر و اسلام شناس بزرگ مجاهد فی سبیل الله در عرصه‌ی مبارزه نظری و فکری و قلم و بیان؛ بزرگ مرزبان ایمان و فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی ،نظریه پرداز بلند مرتبه انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارم.

۱۲ اردیبهت سالروز شهادت این شخصیت بزرگ که روز معلم و استاد نام‌گذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است تا مقام و جایگاه اندیشه و اندیشمندان تکریم شود. صمیمانه‌ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی را به شما و جامعه علمی و دستگاه تعلیم و تربیت و پژوهش کشور، تقدیم می‌کنم.

امید است یکایک معلمان و اعضای محترم هیئت علمی که نقش بی‌بدیلی در ارتقای علم و عزت کشور دارند؛ با مشارکت فعال و روزافزون در طرح ایده‌های نو و تولید محصولات دانش‌بنیان، مشکلات کشور را رفع کرده و با اتکال به قدرت الهی و تلاش روز افزون افق‌های تازه‌ی عزت و اقتدار و سربلندی را بگشایند.

امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز معلم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی