Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@07:55:36 GMT

قیمت تخم مرغ به ۱۲ هزار تومان رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۸۹۸۳

قیمت تخم مرغ به ۱۲ هزار تومان رسید

نبی پور گفت: متوسط قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۷ هزار و ۸۰۰ تا ۷ هزار و ۹۰۰ تومان است.

به گزارش پول نیوز، ناصر نبی پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران، درباره آخرین تحولات بازار تخم مرغ اظهار کرد: هم اکنون متوسط قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۷ هزار و ۸۰۰ تا ۷ هزار و ۹۰۰ تومان معادل شانه‌ای ۱۵ هزار تومان بوده که نسبت به هفته‌های قبل تغییری نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با توجه به رشد ۱۰۰ درصدی قیمت نهاده‌ها و مصرف ۲.۵ کیلو دان به ازای تولید هر کیلو تخم مرغ، قیمت تمام شده، رقمی حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان است.


نبی پور ادامه داد: در حال حاضر کمبود نهاده‌های دامی موجب شده قیمت هر کیلو کنجاله سویا با رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به ۲ ماه قبل از ۲ هزار و ۴۵۰ تومان به ۴ هزار و ۷۶۰ تومان و ذرت از یک هزار و ۳۵۰ به ۲ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش یابد.

به گفته این مقام مسئول، هم اکنون کمبود نهاده‌های دامی یکی از چالش‌های اصلی پیش روی مرغداران است، چرا که بسیاری از مرغ‌ها در واحد‌ها گرسنه هستند، از این رو مرغدار ناچار است که ۲۵ تن کنجاله را با نرخ ۱۲۵ میلیون تومان خریداری کند، در حالی که این رقم جوابگوی مصرف ۱۰ روز واحد‌های طیور است.

او مجموع تولید روزانه تخم مرغ را ۲ هزار و ۹۰۰ تن تا ۳ هزار تن اعلام کرد و گفت: با وجود آنکه تخم‌مرغ ارزانترین پروتئین در دسترس‌خانوار به شمار می‌رود، مصرف آن همزمان با شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است.

نبی پور در پایان از صادرات روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن تخم مرغ به بازارهای هدف خبر داد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت تخم مرغ قیمت مرغ پول نیوز کشاورزی دام زنده ۷ هزار تخم مرغ نبی پور ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا مأموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی مواد مخدر بود را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل ۴ متهم را غافلگیر و در بازرسی از دو خودروی تیزرو در این محل ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش کشف و دو قبضه سلاح جنگی را کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6088422

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟