Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:49:45 GMT

فرمانده جدید پلیس فرودگاه اردبیل معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۸۹۸۹

فرمانده جدید پلیس فرودگاه اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه اردبیل برگزار و ضمن تقدیر از خدمات فرمانده سابق، فرمانده جدید پلیس فرودگاه اردبیل معرفی شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور و مدیرکل و فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه برگزار شد، مدیرکل فرودگاه اردبیل نقش پلیس در تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور را بسیار برجسته دانست و گفت: بخش بسیار مهمی از امنیت و آرامش امروز کل جامعه و به تبع آن فرودگاه‌های کشور، مرهون تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی افزود: تلاش‌های سرهنگ مرادی در طول مدت تصدی در فرودگاه اردبیل موجب برقراری نظم و آرامش در این فرودگاه شده و حالا که قرار است به افتخار بازنشستگی نائل آیند برای ایشان آرزوی موفقت و سربلندی می‌کنم.

در این مراسم سردار مهری، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور، اتحاد و همبستگی مجموعه فرودگاه اشاره کرد و گفت: ما تمامی اعضای فرودگاهی یک تیم هستیم و امیدوارم با همکاری یکدیگر وظایفمان را به خوبی انجام دهیم و خدمتگذار صادق و امین برای نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم منطقه باشیم.

در ادامه مراسم سرهنگ مرادی ضمن ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت‌های خود به عنوان فرمانده پلیس فرودگاه اردبیل، بیان کرد: بنده در فرودگاه اردبیل انجام وظیفه کرده‌ام و خاطرات شیرینی داشته‌ام و امنیت آفرینی را سرلوحه خود قرار داده‌ام.

در ادامه مراسم سردار مهری، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات سرهنگ مرادی، سرهنگ موسوی را به عنوان فرمانده پلیس فرودگاه اردبیل منصوب کرد و خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر پلیس فرودگاه با مدیریت و نهادها و ارگان‌های مستقر در فرودگاه شد.

در پایان مراسم ضمن اهدای لوح تقدیری از خدمات سرهنگ مرادی تقدیر و سرهنگ سیدداود موسوی به عنوان فرمانده جدید فرودگاه اردبیل منصوب شد.

کد خبر 4913714

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه فرودگاه اردبیل پلیس فرودگاههای کشور ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند مواسات جهش تولید گرگان گردشگری فرمانده پلیس فرودگاه فرودگاه های کشور سرهنگ مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: مأموران انتظامی بخش رحیم‌آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل شن و ماسه مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰ تن شن و ماسه رودخانه‌ای که به صورت غیرمجاز برداشت شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: در این خصوص راننده ۳۳ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عکس آرشیوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند
  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر