Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:48:24 GMT

خط تولید گیربکس‌های خودرو سمند در تبریز راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۹۲۸۴

خط تولید گیربکس‌های خودرو سمند در تبریز راه‌اندازی شد

ایسنا/آذربایجان شرقی روز پنجشنبه، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، خط تولید جدید شرکت چرخشگر، به‌منظور تولید (مونتاژ) گیربکس‌های خودرو سمند با موتور ملی پایه گازسوز EF7 در تبریز راه اندازی شد.

این گیربکس از نوع گیربکس‌های دستی پنج سرعته به همراه مجموعه دیفرانسیل بوده که طراحی این گیربکس نیز توسط شرکت پژو انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از جدیدترین تجهیزات و ابزار آلات و سطح اتوماسیون بالا، انجام صد در صدی تست‌هایی نظیر تست نشتی و عملکرد با بروزترین روش‌ها از جمله ویژگی‌های خط تولید جدید است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ ظرفیت تولید این خط ۲۰۰ هزار دستگاه در هر سال و مونتاژ اغلب گیربکس‌های دستی خانواده پژو از دیگر قابلیت‌های آن محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی افتتاح خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول