Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شرکت صنایع فروارده های یاسوج (یاسان) از فعالیت های این شرکت در جهت مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

“عباس نورمحمدی” با تبریک هفته کارگر به مدیران و کارگران شرکت الکل سازی یاسان، از کارگران به عنوان تلاشگران عرصه تولید یاد کرد و افزود: رشد و توسعه جامعه و گردش چرخ عظیم تولید مدیون تلاش های شبانه روزی و همت والای کارگران است و همواره باید قدردان زحمات آنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: جامعه ما به کارگران که با کمترین توقع و در شرایط سخت اقتصادی از هیچ تلاش و کوششی در جهت استقلال و خودکفایی و تامین نیازهای کشور فروگذار نکرده اند، افتخار می کند.

  مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کارگران به عنوان محور اصلی جهش تولید به شمار می روند و امیدواریم با همدلی و انسجام مردم و همت و تلاش کارگران عزی،، جامعه ما از این مراحل سخت عبور کند و همچون گذشته سربلندی و افتخار نصیب ملت ایران شود.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، در جریان این بازدید، مدیرکل تامین اجتماعی استان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های مدیران و کارگران شرکت الکل سازی یاسان در جهت از سرگیری فعالیت کارخانه و تولید محصولات ضدعفونی کننده به منظور مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد تامين اجتماعي مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید