Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اولین جلسه کمیته علائم سال ۹۹، با صدور ۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری موافقت شد.

"بهمن رحمتی"  افزود: پروانه های استاندارد صادر شده در بخش های صنایع غذایی و ساختمانی است که شامل شیرینی های آردی مدل تخمیری شرکت کوبودنا، بلوک سیمانی تو خالی واحد مصالح ساختمانی کاوس طاهرمنش، بلوک سیمانی واحد مصالح ساختمانی علی پناهی، بلوک سیمانی تو خالی واحد مصالح ساختمانی یوسف افکار، بلوک سیمانی تو خالی واحد مصالح ساختمانی اکبر نیکنام، بلوک سیمانی تو خالی واحد مصالح ساختمانی عبدالرضا رگجان، بلوک سیمانی تو خالی واحد مصالح ساختمانی فتح الله منصوریان و بلوک سقفی بتونی واحد مصالح ساختمانی حسنی الهی امیرآباد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: صدور پروانه های کاربرد علامت استاندارد، با نمونه برداری و آزمون فرآورده ها، بازرسی های فنی از خط تولید و بررسی مدارک و مستندات ارائه شده توسط واحدهای تولیدی و مطابق با دستور العمل ها و روش های اجرایی سازمان ملی استاندارد ایران انجام می شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با تلاش و همت کارکنان و کارشناسان این اداره کل، در سال گذشته نیز ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی استان صادر شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندارد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری كهگيلويه و بويراحمد کاربرد علامت استاندارد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده