Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش گفت: با تصویب هیئت وزیران، اجاره بهای ۴ هزار و ۳۰۰ مکان ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی بخشوده شد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، جمشید تقی‌زاده که روز پنجشنبه برای افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال ایوانکی به استان سمنان سفر کرده، اظهار داشت: تعطیلی فعالیت‌های ورزشی بیش از 60 هزار میلیارد ریال خسارت به این  بخش در سه ماه گذشته کشور وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : با پیشنهاد این وزارت و تصویب هیئت وزیران، اجاره بهای چهار هزار و 300 اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی با توجه به تعطیلی آنان در این مدت بخشوده شد.

معاون ورزش و جوانان  با اشاره به برنامه‌های وزارتخانه برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به این بخش تصریح کرد: تسهیلات مالی ارزان قیمت در اختیار 28 هزار باشگاه‌دار و فعال ورزشی کشور قرار می‌گیرد.

تقی‌زاده افزود: به ازای فعالیت هر فرد در باشگاه‌ها، تسهیلات ارزان قیمت به ارزش 160 میلیون ریال در اختیار باشگاه‌داران قرار می‌گیرد که نیمی از آن برای حقوق نیروهای انسانی و نیمی برای اجاره در نظر گرفته شده است.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌ها، به افزایش 700 درصدی بودجه وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: سیاست کلی این وزارتخانه ارتقا سطح سلامتی در جامعه است که یکی از راهکارهای تحقق این مهم با ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی میسر می‌شود.

فرامرزیان: ٢٣ قهرمان به استخدام وزارت ورزش و جوانان درآمدند

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام