Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@16:10:05 GMT

تعهدات مان را به او قبل از موعد مقرر عملی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۹۶۷۷

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال در واکنش به ارسال نامه وکیل دیاباته گفت: این خبر صحیح است و وکیل دیاباته با ارسال نامه ای خواهان دریافت حقوق موکلش شده است  و ما وظیفه داریم این خواسته را فراهم کنیم.

پیش از این تاکید کردم که آمده ام تا نگذارم حتی یک آجرازاستقلال کم شود و بر سر عهد خودم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طریق همین پیام  به هواداران استقلال اعلام می کنم همه تلاشم را خواهم کرد که طلب دیاباته قبل از موعد مشخص شده پرداخت شود.

اگر چه بیش از ۵ ماه است که حقوق این بازیکن ارزشمند و با اخلاق پرداخت نشده است، اما به هر شکل ممکن این مبلغ فراهم و به حساب این بازیکن واریز خواهد شد. 

بخشی از مطالبات به حق بازیکنان دیگر تیم نیز پرداخت شده است و از تمامی بازیکنان تیم بابت صبر و تحمل شان پیرامون دریافت مطالبات صمیمانه تشکر می کنم.

تا زمانی که طلب دیاباته، میلیچ و حتی  پادوانی عزیز پرداخت نشود، هواداران استقلال به باشگاه اعتماد نخواهند کرد و من هم قصد ندارم دست نیاز به سمت آنها دراز کنم. بر این باورم که هوادار استقلال حق دارد بی اعتماد باشد اما اعتمادی که در طول زمان به دست بیاید، خدشه دار شدنی نیست.

می کوشم تا به جای دریافت کمک از هواداران دلسوز استقلال که طی چند ساعت گذشته مرتبا با ارسال پیام خواستار کمک مالی به باشگاه هستند، به آنها خدماتی را نماییم که استفاده آنها از این نوع خدمات به استقلال نفع مالی برساند.

به هوادارانی که پیش از این با از دست دادن بازیکنان محبوب خود اشک ریخته اند تاکید می کنم که قرار نیست دیاباته یا بازیکن عزیز دیگری از استقلال جدا شود.

دیاباته و بازیکنان دیگر تا همین امروز هم مردانگی کردند که بدقولی های مالی باشگاه را تحمل کرده اند. این فشارها هست اما به تدریج برطرف خواهند شد.

در استقلال استراحت معنا ندارد. به محض اینکه یک مشکل حل  می شود، بعدی از راه می رسد و ما می کوشیم برای برطرف کردن این مشکلات، خیلی سریع تر راهکار مناسب را اجرایی کنیم. 

باید کاری کنیم که هواداران بتوانند از طریق دریافت خدمات به تیم محبوب خود کمک کنند ضمن اینکه مشکلات اقتصادی استقلال را نیز باید به هر شکل ممکن کاهش دهیم. 

درک می کنم که هواداران استقلال از اخبار منفی و نگران کننده خسته شده اند. اما از آنها کمی زمان می خواهم تا بستر مناسب برای پایان یافتن یا کاهش این اخبار فراهم شود.

گر چه می دانم از همین امروز عزیزانی تلاش خواهند کرد که نتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم و از هیچ کوششی برای این منظور دست برنخواهند داشت،  اما شک ندارم با حمایت هواداران این تلاش های منفی بی ثمر خواهد ماند ... تلاش برای کسب اعتماد متقابل و نزدیکی و اخوت بین باشگاه و هواداران ارزشمند

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران احمد سعادتمند شیخ دیاباته هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدر‌های پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.  

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.  

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!