Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@00:28:21 GMT

خبر مشروح ۲۰ پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۹۷۸۳

‍‍‍‍‍‍

بیشترین حجم خبرهای این ساعت به پخش حواشی تاثیر انتشار ویروس کرونا بر ایران و دیگر جوامع جهان پرداخته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سهل انگاری در رعایت اصول بهداشتی، ماجرای این روزهای افرادی هست که ادعا می کنند به کرونا، گرفتار نمی شوند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی آب پاکی، روی دست شایعه پردازان درمورد آلودگی آبء پایتخت، ریخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آب شرب تهران، بالاترین استانداردهای جهانی را دارد و سلامتش با سیستم های آنلاین، لحظه به لحظه، کنترل میشود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رمضان، بهار دعاست و اطعام نیازمندان و مستمندان... امسال با بودن کرونا، اگرچه نمیتونیم افطاری بدیم، اما قطعا میتونیم دستء نیازمندی رو بگیریم.   بیش از 3 میلیون و 240 هزار مبتلا، و حدود 230 هزار نفر جانباخته اند. این تازه ترین آمار شیوع ویروس کرونا در جهان است.

جمع بندی پیگیری خبرنگارانء شبکه خبر، از ورود محمولهء جدید سوختء نیروگاه اتمی بوشهر تا آزادسازی سهام عدالت.

اخبار کوتاه
ورود مسافران مترو بدون ماسک از پس فردا ممنوع است. مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت از شنبه 13 اردیبهشت، فقط کسانی می توانند از مترو استفاده کنند که ماسک داشته باشند. آقای نوبخت، گفت که قرار است ماسک با قیمت مصوب در ۲۵ ایستگاهء منتخب مترو، عرضه شود.
*
رئیس جمهور و افتتاح طرح‌های بزرگ در استان ایلام از طریق ویدئو کنفرانس
*
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با جان باختن ۷۱ بیمارء کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان به ۶۰۲۸ نفر رسیده. با ثبت ۹۸۳ مورد ابتلای جدید، شمار مبتلایان هم به ۹۴ هزارو ۶۴۰ نفر رسیده.
خوشبختانه با تلاش کادر درمانی، ۷۵ هزارو ۱۰۳ نفر از مبتلایان، بهبود یافتن.

*
از فاصله‌گذاریء هوشمند تا بازگشایی هوشمند...  رئیس جمهور در جلسه روسای کمیته‌های ستاد ملی کرونا گفت: تقسیم‌بندی‌ء شهرها به سفید ، زرد و قرمز ، امکان گذار از مرحله فاصله‌گذاریء هوشمند به بازگشاییء هوشمند را فراهم می کنه. آقای روحانی، شرط رفع محدودیت ها را همکاری جدی مردم دونست و گفت: در مناطقی که مردم، فاصله‌گذاریء هوشمند را با دقت رعایت کرده ن، شرایطء بازگشاییء هوشمندء مراکز و فعالیت‌ها فراهم می شه.
*
تاکید رئیس قوه قضائیه بر اصلاح ساختارهای فسادزا در نظام پولی و بانکی کشور...  حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دیدار رئیس بانک مرکزی، ضمن قدردانی از همکاری این بانک با مراجع قضایی در پیشگیری، شناسایی و تکمیل پرونده مفاسدء اقتصادی گفت: با جهت‌گیریء بانک مرکزی به سمت اصلاح ساختارها و سیاست‎های فسادزا، و افزایش حداکثریء شفافیت، ورودیء پرونده‎های مفاسد اقتصادی به دستگاهء قضایی هم کاهش خواهد یافت. رئیس دستگاه قضا با تشکر از اقدامات این بانک در دوران تحریم ظالمانهء امریکا و تامین ارزء موردنیاز کشور گفت: ارز را نباید دستء دلال داد و نباید اجازه داد ارزی که برای عبور از تحریم، به سختی به دست می آد، حیف و میل بشه؛ که البته در مدیریتء جدیدء بانک مرکزی، شاهد تقویت نظارت و اتخاذ سیاست کنترل بازارء ارز با حداقلء مداخلهء ارزی هستیم.
در این دیدار، رئیس بانک مرکزی هم از سیاست‌های ارزی و ریالیء کشور، شیوه اجرا و اقدامات جدیدء انجام شده در حوزه مبارزه با مفاسد در بانک مرکزی، گزارش داد.
*
وزیر بهداشت گفت: اگر فاصله‌گذاریء هوشمند به خوبی رعایت نشه، ممکنه در فعالیتء کسب وکارها، به شرایط قبل* برگردیم. دکتر نمکی در جلسه معاون اول رئیس جمهور با مدیرانء وزارت بهداشت تاکید کرد: کرونا، ویروسی نیست که بشه در مورد آینده ش قضاوت کرد. البته برآورد میشه که در پاییز و زمستان، شاهد هجمهء نسبتاً سنگین همزمانء کرونا و آنفلوانزا باشیم.
*
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت تولید ماسک در کشور، به حدود 6 میلیون عدد در روز رسیده. با این ظرفیت، هم نیاز داخل، تامین و هم زمینه برای صادرات* فراهم میشه. در سفر آقای رحمانی به آذربایجان شرقی، چند طرحء صنعتی، ازجمله خط تولیدء دو نوع موتورء دیزلی و خط تولید گیربکسء ملیء سمند، به بهره‌برداری رسید.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا مشروح 20 روحانی مسافران ماسک فاصله گذاریء هوشمند بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید

به گزارش خبرگزاری مهر دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت در خصوص نامه انجمن ها به رهبر انقلاب در خصوص سرکوب نرخ ارز در سامانه نیما گفت: در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است باید زمینه های مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد با حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی رقم بخورد زیرا پس از سال ها تجربه، اثبات شده که ارز چند نرخی فساد آور است.

ناصر عاشوری دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت اظهار داش: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید زمینه های لازم از سوی دولت و مجلس برای افزایش تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی فراهم شود اما کماکان سیاست های بر ضد این شعار کماکان در اقتصاد وجود دارد.

وی به سیاست های ارزی بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: ارز چند نرخی مشکلات زیادی به همراه دارد و فساد آور است و از طرفی هم انگیزه لازم را از تولیدکنندگان می گیرد.

وی افزود: لذا باید سازوکارهایی تعبیه شود تا مشارکت سرمایه گذار و بخش خصوصی و مردم در اقتصاد بیشتر شود زیرا با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، همچنان سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی بسیار ناچیز است و به نظر می رسد یکی از راهکارهای اصلی افزایش مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد، حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی است.

کد خبر 6094072 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟