Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز جهانی کار و کارگر، استاندار قزوین و جمعی از مسئولان این استان از چند واحدصنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور" استاندار قزوین به همراه معاون اقتصادی استاندار، فرماندار آبیک، رئیس سازمان صمت و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان حضور داشتند، با اهداء شاخه گل با تبرک هفته کارگر و روز جهانی کارگر از زحمات و تلاش های زحمت کشان عرصه اقتصاد و تولید قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین گفت: بی شک همه مسئولین نظام از شرایط سخت و طاقت فرسای کارگران اطلاع دارند و در راستای احقاق حقوق این قشر زحمت کش از هیچ تلاشی فرو گزار نخواهند کرد.

جمالی پور، کارگران را سربازان امنیت و توسعه جامعه دانست که همواره در دفاع از استقلال اقتصادی و خودکفایی کشور تلاش می کنند.

استاندار قزوین از خط تولید شرکت نقش الماس کاسپین تولید کننده فیلم پلاستیکی چند لایه شده سلفون حرارتی با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۷۵نفر و خط تولید شرکت سوخت آما تولید کننده قطعات خودرو با استغالزایی ۳۰۰نفر بازدید کرد.

جمالی پور همچنین از خط تولید شرکت فن آوری بهینه ایرانیان خوشنام با برند فابل تولید کننده انواع ملزومات اداری مدرسه شامل لوازم التحریر با ظرفیت  ۳۵ نفر اشتغال بازدید کرد

استاندار قزوین در ادامه بازدید از شهرک صنعتی کاسپین آبیک از طرح توسعه صنعتی در حال ساخت پیروز صنعت لیان  اولین تولید کننده تسمه انتقال نیرو و ولگانیزه شده در خاورمیانه با اشتغال 170 نفر دیدن کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز جهانی کارگر شهرک صنعتی کاسپین استاندار قزوین تولید کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد