Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@08:08:38 GMT

سومین روز از اولین مرحله کمک‌های مومنانه استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۹۹۶۹

سومین روز از اولین مرحله کمک‌های مومنانه استان اردبیل

سومین روز از اولین مرحله کمک‌های مومنانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در شهرستان‌های پارس آباد، گرمی و مشگین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اولین مرحله کمک مومنانه در استان اردبیل به همت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مدت سه روز در شهرستان‌های مختلف برگزار شد.

سومین روز از اولین مرحله این رزمایش بزرگ در شهرستان‌های پارس آباد، مشگین شهر و گرمی برگزار شد تا بسته‌های معیشتی اهدایی خیرین و مردم نوع‌دوست این شهرستان‌ها در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توزیع ۳ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به نیت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل

 فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد در حاشیه مراسم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان پارس آباد اظهار کرد: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در شهرستان پارس آباد با توزیع ۳ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به نیت شهدای استان برگزار شد.

حسن نوری افزود: این بسته‌ها با مشارکت خیرین، بخش خصوصی، مردم نوع‌دوست و سپاه و بسیج شهرستان تهیه شده و در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شناسایی شده توسط پایگاه‌های مقاومت توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد بیان کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سه‌هزار و ۴۰۰ شهید استان در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه این تعداد بسته توزیع شد.

 

توزیع ۱۴۵۰ بسته معیشتی در مراحل اول رزمایش کمک مومنانه شهرستان گرمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی در آیین رزمایش کمک مومنانه شهرستان گرمی اظهار کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه یک‌هزار و ۴۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شناسایی شده شهرستان توزیع شد.

طاهر رحیمی افزود: از مشارکت ائمه جمعه، خیرین، مردم نوع‌دوست، ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بنیاد مستضعفان در اجرای رزمایش کمک مومنانه در شهرستان گرمی قدردانی می‌کنیم.‌

وی بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در مراحل بعدی رزمایش نیز در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شناسایی شده شهرستان گرمی انجام می‌گیرد.

 

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان مشگین شهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه شهرستان مشگین شهر ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان توزیع شد.

محمد پورمند بیان کرد: این بسته‌های معیشتی با مشارکت ائمه جمعه، خیرین،ادارات، نهادهای حمایتی و بسیج سپاه تهیه شده است.

انتهای پیام/3463/122

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل مشگین شهر پارس آباد گرمی کمک مومنانه رزمایش همدلی مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان پارس آباد کمک مومنانه بسته معیشتی سپاه شهرستان استان اردبیل شهرستان گرمی اولین مرحله مقاومت بسیج مشگین شهر بسیج سپاه برگزار شد توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این اولین ماموریت دوربرد دریایی سپاه از لحاظ طی مسافت و نوع ماموریت است که به نام ناو شهید «نادر مهدوی» ثبت می‌شود.

ناو شهید مهدوی که در اسفند ۱۴۰۱ به نیروی دریایی سپاه الحاق شده، بیش از ۲۱۰۰ تُن وزن دارد، طول آن ۲۴۰ متر و عرض آن ۲۷ متر است.

این ناو انواع رادار‌های پیشرفته نظیر رادار سه‌بعدی، سامانه‌های موشکی، سطح به سطح، سطح به هوا و سامانه سوم خرداد و سایر سامانه‌های مخابراتی پیشرفته را داراست و در نوع خود از جمله ناو‌های خاص کشور محسوب می‌شود.

علاوه بر این، ناو شهید مهدوی اولین شناور ایرانی مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است.

در بهمن ماه سال گذشته، خبر رسمی شلیک موشک بالستیک از روی این شناور منتشر شد و طبق تصاویری که نیروی دریایی سپاه منتشر کرد، ۲ موشک بالستیک با برد تقریبی ۱۷۰۰ کیلومتر از داخل ۲ کانتینر به سمت اهداف خود شلیک شدند.

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود