Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش ایلنا، غلامرضا نامورچی با اشاره به آبگرفتگی ناشی از بارندگی امروز در زیرگذر شهیدان شیخی گفت: ضمن عذرخواهی از شهروندان به اطلاع می‌رساند که با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، برنامه ریزی لازم توسط حوزه اجرایی شهرداری منطقه یک صورت پذیرفته و کلیه پمپ ها و تاسیسات مربوطه از سوی کارشناسان مورد بازبینی قرار گرفته و ناظرین مقیم در نقاط حساس جهت سرکشی مکرر مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمان بارندگی امروز شبکه آب و فاضلاب شهری به مرحله اشباع رسید و سرریز شدن آب متعفن از منهول موجود در رامپ خروجی زیرگذر و آب گرفتگی نسبتا شدیدی را نیز به دنبال داشت که با حضور به موقع پرسنل حوزه اجرایی شهرداری منطقه یک و عملکرد مطلوب تاسیسات شهری این مشکل در سریعترین زمان ممکن مرتفع شد.

شهردار منطقه یک شیراز اضافه کرد: با پیگیری های لازم نمایندگان محترم شرکت آب و فاضلاب شهری در محل حاضر و مقرر گردید طی دو روز آینده نسبت به رفع مشکل اقدام لازم صورت پذیرد تا دیگر شاهد مشکلاتی در این زمینه نباشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب سازمان هواشناسی شرکت آب و فاضلاب آب گرفتگی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس