Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@15:51:48 GMT

تلاش شرکت آمازون برای حفاظت از کارکنان خود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۰۶۶۸

تلاش شرکت آمازون برای حفاظت از کارکنان خود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آمازون چند روز پیش روش‌ها و اقدامات جدید خود برای محافظت از کارکنانش را در برابر ویروس کرونا با خبرگزاری‌ها در میان گذاشت. این در حالی است که طی مدت گذشته شرکت آمازون میزبان انتقاد‌های بسیار زیادی از سوی کارکنان و وکلای آن‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات شرایط شرکت آمازون طی شیوع ویروس کرونا

بر اساس گزارشات منتشر شده، این شرکت در اوایل هفته آینده دماسنج‌های مشخصی را به تمامی شعبات و انبار‌های خود می‌آورد. شعبات آمازون در کنار مراکز ارسال بار، شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، غذاخوری‌ها و کارخانه‌ها نیز می‌شود. گفته می‌شود تمامی این مراکز در اروپا و آمریکا قرار است تا از دماسنج مذکور بهره‌مند شوند.

این اطلاعات توسط دیو کلارک، رئیس فعالیت‌های بین‌المللی شرکت در بلاگ آمازون منتشر شد. وی همچنین در طی پست منتشر شده اظهار داشت برخی از شعبات در حال حاضر از این فناوری بهره‌مند شده‌اند و بیش از ۱۰۰ هزار کارمند به صورت روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرند. در حال حاضر این شرکت از تمامی کارکنانی که دمای بدن آن‌ها از ۱۰۰.۴ فارنهایت بیشتر شود درخواست می‌کند تا به خانه بروند.

گفتنی است آمار کارکنان شرکت آمازون تا آخر سال ۲۰۱۹ عددی مطابق با ۷۹۸ هزار نفر بود که در مدت اخیر با افزایش مواجه بوده است. شرکت آمازون در ادامه سعی داشته تا با دورکار کردن بخش اداری خود از افزایش خطر شیوع بیماری خودداری کند. همچنین جف بزوس اواخر ماه گذشته اعلام کرد که آن‌ها میلیون‌ها ماسک بهداشتی سفارش داده‌اند که به دلیل نیاز بالای بیمارستان‌ها به دستشان نرسیده است.

به گفته کلارک این سفارش‌ها در حال حاضر به صپرت تدریجی در حال رسیدن هستند که قرار است تا آخر هفته در دسترس اکثر مناطق قرار گیرند. نکته جالب توجه آن است که شرکت آمازون در مدت زمان اخیر بیش از ۸۰۰۰۰ نفر را به کارکنان خود اضافه کرده و همچنین قصد دارد تا در آینده نزدیک ۱۰۰ هزار نفر دیگر را نیز جذب کند. بر اساس گزارشات کلارک شرکت آمازون انتظار دارد تا سرمایه‌گذاری خود برای پرداخت حقوق کارکنان را به بیش از ۳۵۰ میلیون دلار برساند.

بیشتر بخوانید: اضافه شدن بخش جدید به PUBG به نام Fantasy Battle Royale

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آمازون ویروس کرونا کرونا ویروس شرکت آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند. 
سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم بسزایی در این زمینه دارد.
وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است