Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:31:34 GMT

روزانه سه کیلومتر لوله‌گذاری گاز در کردستان انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۰۸۹۵

روزانه سه کیلومتر لوله‌گذاری گاز در کردستان انجام می‌شود

احمد فعله‌گری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرار است امسال ۳۰۰ واحد صنعتی و بیش از ۱۰۰ روستا در استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شوند.

وی با بیان اینکه پارسال ۸۸۳ کیلومتر شبکه لوله‌گذاری گاز در استان اجرا شد، افزود: از این رقم، ۵۷ کیلومتر در بخش شهری، ۶۹۵ کیلومتر روستایی و ۱۳۱ کیلومتر در حوزه صنایع بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: سال گذشته بطور پراکنده ۶۸ کیلومتر گازرسانی در شهرها و روستاهای استان انجام شد و ۶ هزار ۵۸۴ خانوار ساکن در مناطق الحاقی از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

فعله‌گری اضافه کرد: سال ۹۸ بیش از هشت هزار و ۳۶۱ علمک در مناطق مختلف این استان نصب شد که ۶ هزار و ۲۱۷ مورد در بخش روستایی و ۲ هزار و ۱۴۴ مورد در بخش شهری بود.

وی گفت: با در نظر گرفتن تعداد علمک‌های نصب شده در سال گذشته جمع کل انشعاب‌ها در استان به بیش از ۲۷۳ هزار و ۲۹۹ مورد رسیده که ۱۵۷ هزار و ۸۳۹ مورد در شهرها و ۱۱۵ هزار ۴۶۰ مورد هم در روستاها است.

در حال حاضر ۵۳۴ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی،  ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها کردستان گاز رسانی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان گاز رسانی توسعه روستایی کردستان گاز رسانی توسعه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز در تشریح اقدامات انجام‌شده در حوزه حفاری تونل‌های مترو اظهار داشت: در بحث حفاری تونل‌های مترو اکنون دو دستگاه حفار در خط سه و چهار در حال انجام حفاری تونل و سگمنت گذاری هستند.

وی افزود: درخط سه دستگاه حفار در جبهه غربی در حال حفاری باقی‌مانده تونل این خط به سمت الهیه است و اکنون به میدان امام علی (ع) رسیده و طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام‌ شده قرار است تا ظرف یک ماه آینده دستگاه حفار از زیر این میدان عبور کند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد بابیان اینکه حفاری تونل خط چهار به طول 14.5 کیلومتر نیز توسط دستگاه حفار در حال انجام است اظهار کرد: تاکنون حفاری 4 کیلومتر از این مسیر انجام‌شده است و دستگاه حفار پس از عبور از میدان امام حسین(ع) که با دقت بسیار زیاد انجام شد در حال حاضر به چهارراه گاز رسیده و در حال انجام حفاری به سمت میدان شهدا است.

کیامرز ادامه داد: دستگاه‌های حفار فعال در تونل خط سه و چهار قابلیت این رادارند تا با سرعت بیشتری حرکت کنند اما این موضوع به تأمین منابع مالی مناسب بستگی دارد.

وی افزود: با توجه به تمرکز مدیریت شهری بر بهره‌برداری فاز اول خط سه اکنون بودجه کمتری به حفاری تونل‌ها اختصاص داده می‌شود، اما با رسیدن پول از محل انتشار اوراق مشارکت در شهریورماه امسال سرعت حفاری تونل‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف