Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری با حضور پزشکان، متخصصان و مسئولان بخش‌های مختلف مرکز به ریاست دکتر ولایتی روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،  روز گذشته جلسه  شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری با حضور پزشکان، متخصصان و مسئولان بخش‌های مختلف مرکز به ریاست دکتر ولایتی با محوریت موضوعات مرتبط با کرونا و بررسی اقدامات انجام شده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ولایتی در این جلسه با تأکید بر ضرورت توجه حداکثری به ارائه خدمات به بیماران کرونایی افزود: تحولات زیادی در ارتباط با شناخت بیشتر از این ویروس انجام شده اما ضروری است تا در زمینه‌های پژوهشی و علمی بر اساس آن‌چه که در جلسات مختلف مصوب گردیده است اقدامات و گام‌های مؤثرتری برای دستیابی به راهکارهای مناسب‌تر در درمان کرونا برداشته شود و مجموعه متخصصان در این زمینه تلاش و جدیت فراوانی به کار برده‌اند و امیدواریم که نتایج عملی در جهت بهبود و از بین رفتن این ویروس از ایران و جهان برداشته شود.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در خصوص پلاسما درمانی و نتایج مطلوب به دست آمده مطالبی را ارائه نمود و ضمن تأکید بر توجه بیشتر به ارائه خدمات به بیماران کرونایی از تلاش‌های کادر درمانی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه که ایدنی معاون وزیر بهداشت و بهادری از اساتید و پزشکان ‌متخصص نیز حضور داشتند گزارشی از نتایج اقدامات انجام شده برای مبارزه با کرونا، تأمین برخی از نیازمندی‌ها، ضرورت تشکیل تیم جامع کشوری در حوزه درمان، روند اجرایی طراحی، ساخت و نصب اولین تخت ایزوله آی‌سی‌یو بر اساس فشار منفی برای اولین بار در ایران، ارائه خدمات همزمان به مراجعان و بیماران غیرکرونائی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوب و ... ارائه و بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/ 4105

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا دکتر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر علمی این کنگره علمی گفت: این کنگره علمی-پژوهشی باحضور بیش از ۱۴۰ دانش آموز برگزار شد و از بین ۷۴ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۵۶ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.
سید امین سیحون افزود: «ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی» «ساخت و بررسی دهان شویه گیاهی برضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس» «رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان» «بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب» «ساخت جارو برقی هوشمند» «تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان» از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.
سومین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی پژواک با هدف شناسایی علایق و استعداد‌های دانش اموزان - تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی در دوره اول متوسطه این مجتمع در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در دو قسمت سخرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان