Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم حبیب‌زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سخنان سران آمریکا و تلاش های رسانه های بیگانه برای کم اهمیت جلوه دادن دستاورد سپاه پاسداران در پرتاب ماهواره نور، گفت: از قدیم گقته اند از دشمن جز دشمنی بر نیایید.  حکایت این افراد و رسانه ها که می‌خواهند دستاورد های ملت ایران را کوچک جلوه بدهند، این است که می خواهند مانع الگو بودن ایران برای ملت های آزادی خواه جهان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روش های اتخاذ شده از سوی استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی، ‌ افزود: آنها دو رویه را در قبال موفقیت های ملت ایران در پیش می گیرند. یکی اینکه با تبلیغات، جنگ روانی و ادراکی به دنبال القای این هستند که از دست مردم، جوانان و دانشمندان ایران کاری بر نمی آید.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به توئیت های وزیر امور خارجه آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: «پمپئو» چندی پیش توییت زده بود و گفت انقلاب اسلامی ۴۱ سال ناکامی را دارد تجربه می کند و بلافاصله بعد از آن دستاورد عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب موفق اولین ماهواره نظامی ایران رخ داد. پس چه انتظار از آنها می توان داشت جز اینکه به نوعی با فرا فکنی شکست های خود را توجیه کنند.

حبیب زاده اضافه کرد: از این باب که آنها ۴۱ سال است با فشار حد اکثری و تحریم، مشغول سنگ اندازی در مسیر پیشرفت ملت ایران هستند اما با دستاوردهای کم نظیر ملت ایران اسلامی روبرو می شوند.

وی با اشاره به تبلیعات گسترده رسانه های بیگانه علیه ملت ایران، تصریح کرد: بخشی از کار آمریکایی ها و رسانه های بیگانه همین جنگ تبلیغی و ادراکی برای نا امید کردن مردم ایران نسبت به دستاورد های خود در این ۴۱ سال گذشته است.  

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: آمریکایی ها و استکبار جهانی در کنار جنگ روانی و تبلیغی یک هدف دیگر را نیز دنبال می کنند و آن این است که تا جایی که می توانند مانع تراشی کنند و در حوزه فیزیکی و عملی با بهانه تراشی و بیان اینکه این اقدام ایران خلاف قطع نامه های شورای امنیت است و پرونده ایران را به شورای امنیت می بریم و امثال این به دنبال ایجاد مانع در مسیر پیشرفت های ملت ایران هستند. بنابر این آنها در حوزه های تبلیغی و فیزیکی هر اقدامی برای سنگ اندازی در مسیر پیشرفت ملت ایران از دستشان بر می آید را به کار می گیرند.

حبیب زاده با اشاره به خوی سلطه طلبی سران آمریکا، تصریح کرد: آنها قرن هاست یک نظام سلطه را برای به زیر سلطه کشیدن ملت‌های منطقه و جهان طرح ریزی کرده اند تا منافع آنها را غارت کنند. طبیعی است زمانی که یک کشور مانند ایران در برابر نظام سلطه قد علم می‌کند و الگویی برای ملت‌های آزادی خواه جهان شود،  نظام سلطه دیگر نمی تواند آن سلطه گری و قلدری را داشته باشد.

وی گفت: به همین دلیل هر چه توان دارد در مقابل ملت ایران بکار بسته تا دستاوردهای ایران را کم جلوه داده و از این طریق بتواند منافع نا مشروع خود را استمرار دهد.

کد خبر 4914002 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای امنیت انقلاب اسلامی ایران سازمان بسیج مستضعفین ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت حسن روحانی اسحاق جهانگیری ماه مبارك رمضان محمدجواد ظریف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شورای نگهبان ایران محمد جواد ظریف ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی در یک ویدئو

به گزارش "ورزش سه"، جدا از بحث تنش و درگیری بین هواداران پرسپولیس و سپاهان در دیدار روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی که جابه‌جایی طرفداران بانوان قرمزپوش از طبقه دوم جنوبی به سمت مخالف اسکوربورد استادیوم را به همراه داشت، یک حاشیه عجیب از سوی یک پیرمرد اصفهانی تبدیل به بحث اول از بازی ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران شده است.

ویدئویی از یک پیرمرد اصفهانی در جمع هواداران سپاهان در ورزشگاه آزادی که اظهارات توهین آمیز نسبت به بانوان پرسپولیسی داشته و با توجه به روشنایی روز احتمالا حدود دو ساعت قبل از شروع بازی ضبط شده، جنجال زیادی برپا کرده و واکنش همه سرخ پوشان از مدیریت باشگاه گرفته تا مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان را به دنبال داشته است.

سربند هوادار سپاهان که نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) را داشته و آن الفاظ و جملات را بر زبان آورده، عصبانیت و واکنش عموم مردم را نیز به دنبال داشته و عموم جامعه خواستار برخورد جدی با این پیرمرد هتاک در بین هواداران تیم اصفهانی شده‌اند.

با وجود اینکه باشگاه سپاهان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده، اما برخورد قاطع با وی صورت نگرفته و در حالی که شایعات زیادی مبنی بر دستگیری آن پیرمرد مطرح شده بود، چنین اتفاقی نیفتاده و این موضوع صحت ندارد.

ویدئو: 331715

این پیرمرد اصفهانی که ظاهرا مغازه‌دار و فروشنده لوازم کامپیوتری و الکترونیکی است، در یک پیام ویدئویی عذرخواهی خود را عنوان کرده: «با سلام خدمت تمام مردم ایران. من در استادیوم آزادی اسیر جو ورزشگاه شدم و به بانوان پرسپولیس جسارت کردم و من از تمام بانوان ایران، به‌ویژه بانوان پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.»

او همچنین توصیه‌ای هم به مسئولان برگزاری مسابقات در سازمان لیگ و امنیتی استادیوم داشته و درخواست جابه‌جایی تماشاگران میزبان را داشته که جالب توجه است و در پایان ویدئوی کوتاه خود می‌گوید: «ورزشگاه و جایگاه بانوان در ورزشگاه نباید اینجا (طبقه دوم جنوبی) و بالاتر از سپاهان باشد که چنین مواردی پیش بیاید.»

این اظهارات پیرمرد سپاهانی در شرایطی مطرح شده که هنوز فدراسیون فوتبال و مقامات انتظامی نیز واکنشی نسبت به این مسئله نشان نداده‌اند و انتظار می‌رود برخورد لازم با چنین هوادارانی صورت بگیرد و از تنش‌های بعدی جلوگیری شود.

ضمنا خبرنگار "ورزش سه" در استادیوم آزادی همچنین ویدئوی مشابهی را از این هوادار سپاهان ضبط کرده بود، اما به دلیل اظهارات توهین‌آمیز وی منتشر نکرد تا بانوان پرسپولیسی مورد اهانت قرار نگیرند، اما در نهایت یک ویدئوی دیگر در فضای مجازی وایرال شد و حواشی زیادی به دنبال داشت.

دیگر خبرها

  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی؛ خبری از دستگیری نیست!
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی در یک ویدئو
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد