Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۱۳۹۷ برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نشان ذوالفقار که یکی از عالی‌ترین نشان‌های نیرو‌های نظامی محسوب می‌شود برای رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی در عرصه نبرد با دشمن خارجی توسط رهبر انقلاب به او داده شد.

زینب سلیمانی فرزند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصویری از لحظه دریافت این مدال توسط پدرش را در صفحه توییتری خود باز نشر داد و روایتی از آن روز را نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: باباجان! اساطیر شاهنامه سرک می‌کشند تا تو را ببینند

بر اساس توییت او، پس از اینکه زینب این موفقیت را به حاج قاسم تبریک می‌گوید، او این مقامات را دنیوی معرفی می‌کند و از دخترش می‌خواهد برای گرفتن مدال اخروی اش دعا کند.

شهید اهتمام بسیار زیادی نسبت به تواضع خودش و خانواده‌اش داشته و از فرزندانش می‌خواسته که سعی کنند حتی لحظه‌ای به خاطر مقام و جایگاه پدرشان مغرور نشوند.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط زینب سلیمانی را مشاهده می‌کنید:

" روزی که بابا مدال ذوالفقار را از حضرت آقا گرفتند، به ایشان تبریک گفتم. گفتند:این‌ها همه دنیوی‌است! دعا کن یک روز مدال اخروی‌ام را از خدا بگیرم. گفتند:مبادا مغرور شوید پدرتان فلان مقام و مدال را دارد! در ذهنتان باشد پدرتان فقط یک سرباز و خادم مردم است و شما هم از مردم و خادم مردمید. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زینب سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی رهبر انقلاب حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش‌نامه‌خوانی «آسید کاظم‌» به کارگردانی قاسم زارع روز شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۲۰ در سالن استاد سمندریانِ این تماشاخانه اجرا می‌شود.

گفتنی است در این نمایش‌نامه‌خوانی مسعود کرامتی، قاسم زارع، بهرام ابراهیمی، فرهاد بشارتی، بهرام درخشان، علی عطایی‌حور، حسن شفیعی، دانیال ابراهیمی، آیدا قدرتی حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به تهیه‌ اینترنتی بلیت‌های این اجرا می‌توانند به سایت تماشاخانه‌ ایران‌شهر و یا سامانه‌ تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود