Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@09:23:24 GMT

اظهارنظر جدید ترامپ در مورد وضعیت کیم/ یک ساعت قبل

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۱۵۵۴

اظهارنظر جدید ترامپ در مورد وضعیت کیم/ یک ساعت قبل

یونهاپ، ترامپ روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی در کاخ سفید اظهار کرد که وی وضعیت "کیم جونگ اون" را می داند اما با این حال از توضیح بیشتر خودداری کرد.

وی ادامه داد: من فقط امیدوارم همه چیز خوب پیش برود من اوضاع را خیلی خوب درک می کنم.

اظهارات ترامپ بعد از طرح برخی شایعات در مورد رهبر کره شمالی که گفته می شود بعد از یک عمل جراحی به سختی بیمار است یا اینکه به خاطر ترس از ابتلا به کرونا خود را ایزوله کرده است مطرح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ چند روز پیش نیز گفته بود که از حال کیم آگاه است اما نمی خواهد در مورد آن صحبت کند وی همچنین گفته بود که شما خبرنگاران هم به زودی از وضعیت وی آگاه خواهید شد.

آمریکا در حال آماده شدن برای هرگونه اتفاق در کره شمالی است

همزمان با واکنش ترامپ به وضعیت سلامتی "کیم جونگ اون"، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا هم اعلام کرد کشورش وضعیت کره شمالی را «زیر نظر» دارد و خود را برای هر سناریو و اتفاقی در کره شمالی آماده می کند.

او که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد افزود: مساله غیبت کیم از انظار عمومی برای بیش از دو هفته، «غیر معمول» است اما «غافلگیر کننده» نیست.

وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد بیشتر از این چیزی برای ارایه ندارم ولی ما همچنان از نزدیک اوضاع را زیر نظر داریم تا اطمینان حاصل کنیم که برای هر واقعه ای در کره شمالی آماده هستیم.

پمپئو روز گذشته نیز گفته بود ایالات متحده نشانی از "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در میان گمانه زنی ها که می گویند او به شدت بیمار است ندیده است اما همچنان بر رفتار این کشور نظارت دارد.

غیبت ۲۰ روزه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در انظار عمومی باعث ایجاد شایعاتی در مورد وضعیت سلامتی وی شده است، کیم جونگ اون ۳۶ ساله آخرین بار در ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) در انظار عمومی ظاهر شد زمانی که در جلسه حزب کارگران کشورش خواستار تدابیر شدید علیه ویروس کرونا شده بود.

عدم حضور وی در مراسم بزرگداشت ۱۰۸ امین سالگرد تولد "کیم ایل سونگ" در ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین)، گمانه زنی هایی را در مورد سلامت وی ‌برانگیخته است وی از زمان تصدی مقام رهبری کره شمالی در اواخر سال ۲۰۱۱، سابقه نداشته است در این مراسم شرکت نکند.

برخی رسانه های آمریکایی و کره ای در برخی اخبار تایید نشده گفته بودند که کیم بعد از انجام یک عمل جراحی سخت، به شدت بیمار است.

312 310

کد خبر 1383282

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کیم جونگ اون دونالد ترامپ کره شمالی ایالات متحده آمریکا کیم جونگ اون کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۴ صبح براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه‌های نیوساید و پست برق شماره سه اهواز به ترتیب با شاخص ۱۱۲ و ۱۱۴ و ماهشهر ۱۱۰ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

در این ساعت، وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، ایستگاه استانداری و حفاری اهواز، حمیدیه، خرمشهر، رامهرمز، شوش، کارون و هندیجان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای ایذه، بهبهان، رامشیر، شادگان و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

دیگر خبرها

  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس