Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر در هفته گذشته از مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی پلیس راهور خدمات دریافت کردند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفت هزار و ۵۰۰ نفر در هفته گذشته از مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی پلیس راهور خدمات دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش ساعت مراکز تعویض پلاک تا ساعت ۱۶ نیازی به حضور مراجعه کنندگان زودتر از ساعت اداری به مراکز نیست.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه رعایت نوبت بندی زوج و فرد هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی ضروری است، افزود: شهروندانی که طرح زوج و فرد را رعایت نکنند از این مراکز خدمات دریافت نخواهند کرد.

سرهنگ محمدی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در مراکز خدمات خودرویی پلیس راهور، از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی هنگام مراجعه ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی همراه داشته باشند.

کد خبر 421567

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان تعویض پلاک طرح زوج و فرد خودروها کرونا ویروس پروتکل های بهداشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مراکز تعویض پلاک خدمات خودرویی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد