Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با روندی که اکنون وجود دارد و با توجه به از بین نرفتن بیماری کرونا، مخالف ادامه لیگ هستم. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

رضا جبیره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم چاره‌ای نداریم و با توجه به برنامه تمرینی که کادرفنی در اختیار‌مان گذاشته به صورت اختصاصی و در خانه تمرین و تا حدودی آمادگی بدن‌مان را حفظ می‌کنیم.

وی درباره اینکه موافق تعطیلی یا ادامه لیگ است، تصریح کرد: همه باید تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم. ظاهرا قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود ولی آیا دیگر عوامل برگزاری یک مسابقه در خطر قرار ندارند؟ در هر تیم حدود 40 نفر عضویت دارند و باید برای برگزاری مسابقات به شهرهای مختلف سفر کنند. با ادامه این روند و از بین نرفتن بیماری کرونا، مخالف ادامه بازی‌ها هستم چون جان حتی یک انسان هم اهمیت دارد.  باید دید مسئولان در نهایت چه راهکارهایی را در نظر خواهند گرفت.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که پولی از طرف باشگاه به حساب بازیکنان واریز شده است؟ گفت: بله چند روز گذشته مبلغی در حدود 20 درصد از قراردادمان به حساب ما واریز شد و بالاخره دریافتی‌مان از باشگاه به 50 درصد رسید، اما این کار خیلی دیر انجام شد چون ما در این چند ماه با مشکلات مالی زیادی مواجه بودیم و شرایط سختی داشتیم. امیدوارم مشکلات مالی باشگاه به زودی حل شود. 

مخالفت باشگاه صنعت نفت با درخواست چند باشگاه برای تعطیلی لیگ برتر

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان فوتبال لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز هوادار و صنعت نفت آبادان

لیگ برتر ایران (هوادار - صنعت نفت آبادان) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749617

دیگر خبرها

  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت