Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید درویشی عصر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات کارگران ساختمانی اظهار داشت: حمایت از کارگران روزمزد فصلی و ساختمانی شهرستان آسیب دیده از کرونا ضروری است.

وی اضافه کرد: اشتغال و معیشت کارگران فصلی و ساختمانی که روزانه مزد دریافت می‌کنند از اواخر سال گذشته با بحران کرونا دچار مشکلاتی شدند که نیازمند بررسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسدآباد گفت: با پیگیری های صورت گرفته برای حمایت از این قشر زحمتکش اسامی و شماره حساب بانکی آنها ثبت شده و از طریق بنیاد مستضعفان کل کشور و با هماهنگی کمیته امداد و صنف اتحادیه کارگران به آنان کمک می شود.

کاشت ۲۵۰ هکتار جنگل در اسدآباد 

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به اجرای موفق طرح‌های جنگلکاری در این شهرستان گفت: ۲۵۰ هکتار جنگل از نهال‌های بلوط، زرشک و انار وحشی در مناطق مختلف کاشته شده‌است.

مجید درویشی اظهار داشت: بر اساس چشم انداز سند راهبردی قرار است هزار هکتار به جنگل کاری استان همدان اضافه شود که در این طرح سهم اسدآباد ۱۰۰ هکتار است.

وی اضافه کرد: در این شهرستان ۲۵۰ هکتار جنگل کاری انجام شد که فراتر از سهمیه پیش بینی شده است.

فرماندار اسدآباد گفت: ۲۰۰ هکتار جنگل به صورت مشارکتی در اراضی گردنه اسدآباد و ۵۰ هکتار در تپه شهر آجین اجرا و به طور مستمر نگهداری می شود.

درویشی خاطرنشان کرد: در تپه ستران شهرآجین هفت هزار نهال از نوع انار، زرشک و بلوط با صرف ۹۷ میلیون تومان اعتبار توسط منابع طبیعی کاشته و حفاظت از این جنگل نوپا به شهرداری واگذار شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کارگر همدان پروژه ساختمانی اسدآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کارگر همدان پروژه ساختمانی اسدآباد ویروس کرونا کارگر همدان پروژه ساختمانی اسدآباد هکتار جنگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم

ایسنا/لرستان معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای دیوار و پل روستای بیشه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم.

سید علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سیل سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۶ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه در آن مقطع، واحدهای آسیب‌دیده نیازمند کمک بیشتری بودند و بخشی از آنها به‌عنوان مصوبه هیأت دولت به لرستان در نظر گرفته شد، بیان کرد: در مجموع، از کل واحدهای یادشده، کار ۲۸۵۰ واحد از واحدهای آسیب‌دیده انجام شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: مصوبه هیأت دولت ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در قالب کمک به ۲۸۵۰ واحد نیمه‌تمام آسیب‌دیده از سیل سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تصویب شد و در نهایت در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ این مصوبه به بانک مرکزی ابلاغ شد و این بانک به عاملیت چهار بانک، کار پرداخت تسهیلات را برعهده گرفت.

وی اظهار کرد: تاکنون ابلاغیه استانی به بانک‌های ملت و صادرات ارسال و کار معرفی افراد به سیستم بانکی انجام شده و ۲۵ درصد پرونده‌های معرفی‌شده به بانک منجر به قرارداد شده است.

او با بیان اینکه نیازمند مساعدت بیشتر بانک‌های ملت و صادرات با متقاضیان تکمیل واحدها هستیم، ادامه داد: برای بانک‌های تجارت و سپه ابلاغیه‌ای به استان ارسال نشده است.

رحیمی افزود: برای روستای نظرآباد شهرستان دلفان که در بارندگی‌های پایان سال گذشته و فروردین ماه دچار رانش شده بود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم تا دیوار حائل بتنی آن را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب