Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه قطری خبر داد در صورت بهتر نشدن اوضاع شیوع کرونا لیگ ستارگان لغو می شود.

طرفداری- وضعیت لیگ ستارگان قطر همچنان مشخص نیست.

به گزارش فارس، نشریه استاد الدوحه خبر داد فدراسیون فوتبال قطر در حال رایزنی برای ازسرگیری مسابقات لیگ ستارگان بعد از اتمام شیوع ویروس کرونا است اما اگر شرایط بهتر تا ماه های آینده بهتر نشود آخرین گزینه لغو مسابقات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت به ترتیب جدول قهرمان و تیم های سقوط کننده تعیین می شوند. 

پیش از این مطرح بود که بازی ها به صورت گروهی برگزار شود تا قهرمان و رده بندی تیم ها مشخص شود و تیمی سقوط نکند اما در صورت لغو مسابقات تصمیم بر آن شده تا تیم قهرمان و تیم سقوط کننده تعیین شود.

تیم فوتبال الشحانیه که در این فصل رامین رضاییان، مدافع ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد، قعرنشین لیگ ستارگان است و در صورت لغو لیگ به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز شنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید روبروی وستهم به میدان برود و امیدوار است که بتواند برابر این تیم به پیروزی برسد و منتظر لغزش آرسنال و منچسترسیتی برای بازگشت به صدر جدول باشد.

دو شکست متوالی باعث شد که آنها از صدر جدول فاصله بگیرند و حالا تنها به امتیاز از دست دادن دو رقیبی امیدوار هستند که شاید اتفاقی غیر ممکن و بسیار دشوار در هفته‌های پایانی لیگ برتر انگلیس به نظر برسد.

کلوپ در آستانه این بازی حساس و مهم به تی ان تی اسپورت گفت:«آیا در این لحظه باور دارم که ما قهرمان خواهیم شد؟ نه چون جدول و شرایط چنین چیزی را به ما نمی‌گوید اما آیا این مشکل بزرگی است؟ این طور فکر نمی‌کنم.

مسئله اتفاقی نیست که  قرار است پس از بازی بعدی ما در لیگ برتر رخ بدهد، بلکه مسئله خود بازی بعدی است که در پیش داریم. آیا ممکن است که آرسنال و سیتی در دو بازی شکست بخورند؟ بعید است اما ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.

آیا ممکن است که لیورپول در هر چهار بازی به پیروزی برسد؟ بله، قبلا هم این کارو انجام داده‌ایم. بنابراین نمی‌توانم بگویم که ما هیچ شانسی نداریم. دیگر کنترل اوضاع در دست ما نیست و اتفاق‌های زیادی باید رخ دهد، بنابراین ما فقط باید منتظر باشیم.»

دیگر خبرها

  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟