Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:40:00 GMT

سرعت بخشیدن در تکمیل طرح‌های شهرداری همدان اولویت است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۲۱۷۲

سرعت بخشیدن در تکمیل طرح‌های شهرداری همدان اولویت است

کامران گردان روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید میدانی اعضای شورا از طرح‌های عمرانی سطح شهر همدان اظهار داشت: پیشرفت خوبی در روند تکمیل طرح های نیمه تمام در سطح شهر داشته ایم و به طور قطع امسال باید به بهره برداری برسند.

وی بیان کرد: این طرح ها جدید نیست و مربوط به سال های اخیر بوده و انتظار ما سرعت بخشیدن در روند تکمیل آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردان خاطرنشان کرد: پارکینگ آقاجانی بیک به عنوان یکی از طرح های عمرانی شاخص مدیریت شهری ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ظرف ماه های آینده به بهره برداری می رسد.

وی با قدردانی از پیاده روسازی و مناسب سازی مناطق مختلف شهرداری همدان گفت: این اقدام شایسته با رضایتمندی شهروندان همراه است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان پیرامون وضعیت پل سردار شهید همدانی گفت: عملیات اجرایی این پل فعال است و تاخیر در روند تکمیل آن و تحریم ها باعث شد تا بهره برداری از آن به امسال موکول شود.

وی افزود: اگر پیمانکار از قبل نسبت به خرید کابل های وارداتی اقدام می کرد، این تاخیر در روند تکمیل پل سردار شهید همدانی ایجاد نمی شد و با این حال ظرف پنج ماه آینده این طرح بهره برداری می شود.

گردان با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به طرح های نیمه تمام گفت: اولویت شورا تکمیل طرح های عمرانی باقی مانده از سال های قبل است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به روند مطلوب عملیات اجرا و تکمیل طرح های مدیریت شهری گفت: انتظار ما تلاش بیشتر برای جبران عقب ماندگی گذشته در ساخت و تکمیل طرح ها است.

حمیدرضا بادامی نجات افزود: تمام طرح های عمرانی شهرداری فعال و پیشرفت قابل توجهی را شاهد هستیم و به طور قطع امسال بهره برداری خواهند شد.

وی افزود: مدیریت شهری در راستای پیاده رو سازی، پل سازی، بازگشایی معابر، ساخت پارک و بوستان و تقویت زیرساخت ها و ترمیم تاسیسات شهری اقدام های شایسته ای را انجام داده است.

بادامی نجات یادآور شد: با این حال نظارت بر طرح های عمرانی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر همدان به صورت مستمر پیگیری می شود.

برچسب‌ها شهرداری همدان شورای اسلامی شهر همدان همدان افتتاح طرح کامران گردان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان شورای اسلامی شهر همدان همدان افتتاح طرح شهرداری همدان شورای اسلامی شهر همدان همدان افتتاح طرح شورای اسلامی شهر همدان طرح های عمرانی روند تکمیل تکمیل طرح تکمیل طرح ها بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در نهمین نشست شورای تأمین مسکن استان، افزود: شناسنامه مسکن استان به طور کامل احصا و هر آنچه برای تکمیل اقدامات گسترده‌ای که تاکنون به همت #دولت_مردمی_و_انقلابی_ایران_قوی در حوزه مسکن در استان همدان انجام شده، مشخص و پیش روی مسئولان است.

وی ادامه داد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، باز آفرینی شهری و مسکن روستایی چهار محور مهمی است که با قوت و برای دست یافتن به تمامی اهداف تعریف شده، دنبال می‌‎شود.

استاندار همدان اظهار کرد: از اقدامات جهادی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها تقدیر می‌کنم.

وی گفت: پروژه‌های مسکن در شهرستان‌ها توسط معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی با فرمانداران، شهرداران و مدیران به صورت ویژه بررسی می‌شود.

قاسمی فرزاد بیان کرد: رقابت مثبت برای تسریع روند کار نهضت ملی مسکن در دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: فرآیند تأمین زمین با روند قانونی و معرفی متقاضیان به بانک‌ها توسط #دولت_مردمی_و_انقلابی_ایران_قوی انجام می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مسکن باید با کیفیت مطلوب و سرعت بالا احداث شود، افزود: در کنار تحقق شعار "جهش‌ تولید با مشارکت مردم" جهش مسکن نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اولویت تأمین مسکن استان است.

دیگر خبرها

  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد