Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ متن پیام بدین شرح است :

ایامی که یاد آور مجاهدت های علمی ، فلسفی و سیاسی عالم بزرگ شهید مرتضی مطهری است و برای همه عاشقان آموزش علم ، فرهنگ و اندیشه بسیار هائز اهمیت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمانی هفته تکریم از مقام شامخ معلمی و ماه ضیافت الهی و بهار قرآن ، را به ساحت معلمان ، مربیان ، مربیان ورزشی و تمامی عزیزانی که در راستای تعلیم علم و دانش خود به دیگران از هیچ کوششی فروگذار نیستند که به فرمایش امام صادق (ع) ؛ هر چیزی را زکاتی ست و زکات دانش آموختنش به اهل آن است ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

در این ایام که ایران عزیزمان با چالش هایی متفاوت روبروست نقش معلمان در آگاه سازی اجتماع و توانمندسازی استعدادهای کودکان و نوجوانان امریست سترگ و دستاوردهای عظیمی که در این مسیر حاصل گشته غیر قابل چشم پوشی ست .

جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از مربیان ورزشی که جایگاه رفیعشان در پرورش جسم سالم که سبب ایجاد روح و روان سلامت میشود ، ستودنیست . عمرتان پر برکت و راهتان پر رهرو باد .

مریم بخشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریک مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از اجرای ۴۰۰ برنامه آموزش و پرورش جهت بزرگداشت هفته معلم در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانها خبرگزاری دانشجو،سید، ولی موسوی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در نشست ویبناری کارشناسان روابط عمومی شهرستان‌ها ومناطق استان کهگیلویه وبویراحمد با موضوع بزرگداشت هفته معلم گفت: در عصر ارتباطات و اطلاعات، روابط عمومی در آموزش و پرورش رسالت خطیری بر عهده دارد و با اطلاع رسانی به موقع و هوشمندانه شرایط برای را پویایی و بالندگی آموزش و پرورش بیش از پیش فراهم می‌کند.

 موسوی با تقدیر وتشکر ازهمراهی و همکاری فعالانه روابط عمومی‌ها، به اهم برنامه‌های هفته معلم اشاره کرد وگفت: برنامه‌های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و حضور مسئولان و اولیاء دانش آموزان در کلاس‌های درس معلمان در مدارس آغاز و براساس روز شمارهفته معلم برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته معلم در استان اجرا می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق، ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه‌های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس، تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای از روسای ادرات، نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف با موضوع جایگاه و منزلت و ارزش کار معلمی و تبریک روز معلم، تبلیغات محیطی و رسانه‌ای با هماهنگی شهرداری و ادارات مختلف با موضوع مقام معلم و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و نخبه شناخته شده در خصوص مقام و جایگاه معلم را، بخشی از برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد.

موسوی افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده‌های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان برترشهرستانی و استانی بخش دیگری از این برنامه‌های هفته معلم است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده‌ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

موسوی همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل، مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را، از کار‌های جالب توجه عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: فعالیت‌های روابط عمومی شهرستان‌ها ومناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی‌های برتر معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • گرامیداشت روز معلم
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس