Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@00:12:50 GMT

مذاکره استراماچونی با فدراسیون ایران به خوبی پیش رفته است!

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۲۲۳۱

مذاکره استراماچونی با فدراسیون ایران به خوبی پیش رفته است!

ساعت 24-یک سایت ایتالیایی مدعی شد مذاکره آندره استراماچونی با فدراسیون فوتبال ایران به خوبی پیش رفته است! در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران با دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات قرارداد دارد و این مربی حتی کارهای مقدماتی حضورش در تیم ملی را هم انجام داده است، خبرهایی از مذاکره آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال با فدراسیون منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند سخنگوی فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب کرد اما سایت های خبری در ایتالیا همچنان بحث حضور استراماچونی در تیم ملی ایران را با جدیت پیگیری و خبرهایش را منتشر می کنند.

سایت «topscommesse» در این مورد نوشت: «دوران مربیگری آندره استراماچونی می تواند با یک فصل جدید پربارتر شود. مربی سابق تیم های اینتر و اودینزه یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ایران است. تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است و در انتظار دیدارهای سرنوشت سازی است تا به صعود به جام جهانی امیدوار باشد.»

این سایت سپس با اشاره به نتایج عالی به دست آمده با استقلال ادامه داد: «تجربه استراماچونی در استقلال سران فدراسیون ایران را متقاعد کرد که روی این مربی ایتالیایی تمرکز کنند{...} بر اساس اعلام چند منبع، گفتگوهای طرفین در حال حاضر به خوبی پیش رفته است.»

ادعای عجیب دیگر این سایت مربوط به مذاکره با دیگر گزینه ایتالیایی یعنی «دبیاسی» است: «علاوه بر استراماچونی، فدراسیون ایران گزینه دبیاسی را هم بررسی می کند هرچند اگر در این مورد از صحبت کردن امتناع شود.»

این در حالی است که پیش از این مذاکراتی با دبیاسی صورت گرفته بود اما این اتفاق پیش از انتخاب اسکوچیچ بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب بایرن مونیخ در این فصل که باعث شد قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند و از مسابقات جام حذفی آلمان هم کنار بروند باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل بگیرند. 

جستجو برای یافتن سرمربی جدید برای بایرن و انتخاب جانشین توخل در پایان فصل از همان زمان آغاز شد و نام‌های بسیاری مطرح شد که جدی‌ترین آنها رانگنیک بود اما این مربی هم تصمیم گرفت همچنان در تیم ملی اتریش بماند و به پیشنهاد دریافتی از سوی این باشگاه پاسخ منفی داد. 

حالا روزنامه بیلد خبر داده که مدیران این باشگاه قصد دارند استراتژی جدیدی را پس از این پاسخ منفی به کار بگیرند. آنها به جای در نظر گرفتن یک نامزد و مذاکره صرف با او، قصد دارند به صورت همزمان چند گزینه متفاوت را در نظر بگیرند و مذاکرات را به صورت موازی پیش ببرند. 

مکس ایبرل، مدیر این باشگاه، همچنان علاقه زیادی به همکاری با روبرتو دی زربی دارد و حالا به دنبال مذاکره و به خدمت گرفتن او خواهد بود. این مربی تا سال 2026 با برایتون قرارداد دارد اما بعید است که این باشگاه انگلیسی مانع جدایی او شود.

دیگر خبرها

  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • موشک های ایران بر فراز کنست /عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری