Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:13:29 GMT

ترس بازیکنان یونایتد از تعطیلی لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۲۲۴۶

ترس بازیکنان یونایتد از تعطیلی لیگ برتر

دیلی‌میل می‌گوید بازیکنان منچستریونایتد که می‌ترسند فصل آینده به دلیل تاثیر بحران کرونا درصد بزرگی از افزایش دستمزدشان را از دست بدهند مشغول مشورت با وکلا در این باره هستند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل در خبری اختصاصی اعلام کرد به شواهدی دست یافته که نشان می‌دهد بازیکنان منچستریونایتد در حال مشاوره با وکلای دادگستری هستند تا دریابند درصورت تعطیلی فصل جاری لیگ برتر، برای فصل آینده می‌توانند از باشگاه تقاضای چه میزان دستمزدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بازیکنان منچستریونایتد از این می‌ترسند که افزایش 25 درصدی دستمزدهایشان را از دست بدهند. بر اساس قرارداد آنها در صورت صعود یونایتد به لیگ قهرمانان، دستمزد سال آینده یونایتدی‌ها به صورت اتوماتیک 25 درصد افزایش خواهد یافت ولی بازیکنان این تیم نگرانند که به دلیل تاثیر بحران کرونا، این افزایش دستمزد را از دست بدهند. افزایش دستمزدی که جمع مبلغ آن از طرف دیلی‌میل 50 میلیون پوند اعلام شده است.

 

دیلی‌میل می‌گوید با اینکه ستاره‌های دیگر تیمهای انگلیسی هم نگران از دست دادن بخشی از دستمزدهایشان هستند ولی در صورتیکه فصل جاری تعطیل شود بازیکنان یونایتد بیشترین ضرر مالی را متحمل خواهند شد چون بخش قابل توجهی از دستمزد آنها منوط به صعود و حضورشان در رقابتهای اروپایی است.

 

 

طبق قرارداد بازیکنان یونایتد، در صورت صعود این تیم به چمپیونزلیگ 25 درصد به دستمزد بازیکنان اضافه می‌شود ولی اگر لیگ برتر به صورت کامل تعطیل شود مشخص نیست که روند انتخاب تیمهای صعودکننده به این رقابتها از انگلیس چه خواهد بود. همین باعث نگرانی بازیکنان یونایتد شده است.

 

شاگردان سولسشر پیش از تعلیق رقابتهای لیگ برتر در رتبه پنجم قرار داشتند و جزء چهار  تیم راه پیدا کرده به اروپا نبودند. به همین علت است که مدیریت و بازیکنان یونایتد به شدت خواهان از سر گیری و به پایان رسیدن رقابتهای فصل جاری هستند.

 

 

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد بازیکنان یونایتد دیلی میل لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او یه ایلنا گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار کذشته و وفق مواد ۱ و۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901201

دیگر خبرها

  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • روزگار به نام کارگر شد و به کام کارگر نشد
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود