Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم وزیر ارتباطات رئیس کمیته پدافند غیر عامل وزارت ارتباطات، شرکت ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه این وزارتخانه منصوب شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد آذری جهرمی در حکمی علیرضا پور ابراهیمی را به سمت «مشاور وزیر و رئیس کمیته پدافند غیر عامل وزارت، شرکت ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این حکم آورده است: «به استناد بند ح ماده (۱) آیین نامه اجرایی بند ۱۱ ماده (۱۲۱) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی (موضوع مصوبه شماره ۱۹۴۵۴/ت ۳۳۲۶۶/ه مورخ ۸۴.۴.۲۲ هیئت وزیران) و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «مشاور وزیر و رییس کمیته پدافند غیر عامل وزارت، شرکت ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه» منصوب می‌کنم.

امید است در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام در بخش پدافند غیر عامل کشور (۱۳۸۹.۱۱.۲۹) و سند راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و با اتکال به قادر متعال و به کارگیری تمامی مساعی خویش در راستای کاهش آسیب پذیری، افزایش پایداری ها، تولید بازدارندگی، تسهیل مدیریت بحران و تداوم خدمات ضروری در حوزه پدافند سایبری کشور و شکوه و سربلندی ایران اسلامی با همدلی، همکاری و تعامل با دبیرخانه و سازمان پدافند غیر عامل کشور و نیز سایر اعضای کمیته و کلیه مدیران وزارت، شرکت ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه در جهت انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله جدیت و تلاش وافری را ایفا کنید.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پدافند ارتباطات آذری جهرمی تابعه کمیته پدافند غیر پدافند غیر عامل عامل وزارت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان موسسه صندوق بازنشستگی مس اظهار کرد: موضوع مولد سازی اموال و دارایی‌های صندوق با تشکیل بانک اطلاعاتی و پیگیری موضوعات آن‌ها منجر به سودآوری و اطمینان از تحقق اهداف و برنامه‌ها در آینده خواهد شد.
وی بر ضرورت استقرار حاکمیت شرکتی و ایجاد انسجام و یکپارچگی در سیاست‌گذاری‌های صندوق بازنشستگی و سیاست‌های کلان شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد و ادامه داد: ساماندهی امور شرکت‌های تابعه می‌تواند به افزایش سودآوری و ارزش آفرینی آن‌ها از طریق ارتقای کارایی عملیاتی، کاهش هزینه‌ها، بهبود مدیریت ریسک و استفاده از فرصت‌های جدید برای رشد منجر شود.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اهمیت سودآوری شرکت‌های زیرمجموعه صندوق، بر لزوم رعایت الزامات کمیسیون معاملات، تدوین آیین‌نامه‌های مرتبط و نظام‌مند شدن فرآیندهای این شرکت‌ها در چارچوب بودجه ابلاغی به عنوان راهکارهایی برای دستیابی به این هدف تاکید کرد.
وی بیان کرد: باید به طور مستمر عملکرد شرکت‌های تابعه را رصد و ارزیابی کرد و در صورت نیاز، در برنامه‌ها و فرآیندها تجدید نظر شود.

دیگر خبرها

  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر