Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@20:35:37 GMT

مسدود شدن محور کلات - مشهد به علت ریزش کوه

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۲۳۰۸

به گزارش ایلنا، مهدی ناصری با بیان اینکه این جاده اصلی به علت بروز حادثه در محدوده بین پل و ورود گل و لای به سطح جاده هفت دهنه تا کارخانه آب معدنی و سه راهی طاهر آباد بسته شد، از گرفتار شدن تعدادی خودرو در حدفاصل دو مکان یاد شده خبر داد.

فرماندار کلات گفت: در حال حاضر از مشهد و کلات نیروها و ماشین آلات راهداری برای رفع انسداد به محل اعزام شده اند و انتظار می رود در ساعات آینده این جاده بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، راه ارتباطی 7 روستا در شهرستان‌های کلات، خوشاب و چناران این استان در پی بارش‌های 48 ساعت گذشته بسته شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاده خراسان رضوی فرماندار مشهد ریزش کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد

 فرزاد حسنی گفت: محور دهگلان_ موچش یکی از محور‌های حادثه خیز است که سالانه شاهد تصادفات و تلفات زیادی در این مسیر هستیم و به منظور ایمن سازی، پروژه تعریض این مسیر از سال گذشته کلید خورد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه کلنگ زنی اجرای پروژه آبان ماه سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، افزود: به دلیل شرایط جوی در زمستان، بخشی از کار انجام و اجرای بقیه کار به فصل کاری ۱۴۰۳ موکول شد.

وی ادامه داد: پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد_ موچش در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل صمت کردستان در ۵ فاز تعریف شده که عملیات اجرایی فاز اول آن به طول۵.۶ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده است.

حسنی با بیان اینکه برای اجرای فاز اول این پروژه ۶٠ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، افزود: با اجرای این پروژه ۶.۵ متر به عرض محور اضافه می‌شود و مشخصات محور از راه فرعی به راه اصلی عریض ارتقاء می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان خاطر نشان کرد: براساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار این پروژه، فاز اول آن آبان ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد