Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون این هفته با پخش سری فیلم‌های دنباله‌دار به "ریشه‌ها"ی برده‌برداری می‌پردازد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر اعلام شبکه نمایش، این شبکه تلویزیونی در ادامه تغییرات جدول پخش خود متأثر از شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی، این هفته به مرور آثار "ویل اسمیت" و پخش سری فیلم‌های "ریشه‌ها " در باکس فیلم‌های سینمایی دنباله‌دار خود می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌های سینمایی ایرانی باکس ساعت 13 به ترتیب از شنبه 13 اردیبهشت‌ماه تا جمعه 19 اردیبهشت، عروسیخانه، هما، آخرین سرقت، مقصد نهایی، نگین، مرد و هفت معکوس‌ است.

این هفته به ترتیب فیلم‌های منتخب و جذاب در ساعت 15، فیلم‌های وداع با ابلهان، نجات بزرگ، مسافر فردا، ماجراهای خانه ما، رازهای گذشته یک زن، راه طولانی خانه و حادثه جویان از این شبکه پخش می‌شود.

این هفته، فیلم‌های سینمایی دنباله‌دار ساعت 19 به ترتیب از شنبه 13 تا جمعه 19 اردیبهشت، با پخش سری فیلم‌های" لاک‌پشت‌های نینجا 2"، "صعود" قسمت‌های اول و دوم و سری فیلم‌های "ریشه‌ها" که بر اساس رمان آلکس هالی ساخته شده‌اند و بازگو کننده حقایق بسیاری از جنایات قرون گذشته آمریکا در حق نیاکان او و مردم سیاه‌پوست آفریقا و در قالب چهار فیلم سینمایی است از شبکه نمایش ادامه می‌یابد.

همچنین این هفته در ساعت 21 با پخش فیلم‌هایی با بازی ویل اسمیت، آثار این بازیگر مرور می‌شود. اسمیت، یکی از موفق‌ترین ستارگان سینمایی در 20 سال اخیر است و به سرعت پله‌های ترقی و محبوبیت را بین مخاطبان سینما در سراسر دنیا پیمود. وی نقش‌های متنوعی را در کارنامه بازیگری‌اش به ثبت رسانده است و چهار بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، دوبار جایزه اسکار و یک بار نیز برنده جایزه گرمی شده است. فیلم‌های سینمایی با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه تا جمعه فیلم‌های: من ربات هستم، دشمن ملت، در جستجوی خوشبختی، ضربه مغزی، حماسه ساز، مرد دوگانه و زیبایی هر اتفاق‌ است.

فیلم‌های جذاب سینمایی شبکه نمایش در ساعت 23 به ترتیب هشت درجه زیر صفر، حداکثر محکومیت، پلیس گشت، آگهی ترحیم، پاپیون، قصر رویایی و مأموران بزرگراه‌ است.

رقابت شبکه‌ها و سردرگمی مخاطبان ماه رمضان تلویزیون/ چقدر کانال‌ها را زیر و رو کنیم؟

فیلم‌های کلاسیک در باکس ساعت یک بامداد این شبکه نیز به ترتیب فیلم‌های آخرین مترو، اهانت، اتاق ستاره، تاندر بولت و لایت فوت، ترافیک، دوستان ادی کویل و پاگنده به هنگ کنگ می‌رود، خواهند بود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان شبکه نمایش رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای جهان شبکه نمایش رسانه ملی تلویزیون سینمای جهان شبکه نمایش رسانه ملی تلویزیون فیلم های سینمایی سری فیلم شبکه نمایش دنباله دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند

در یک مورد عجیب، شاگردان ساکت الهامی، قهرمان و تیم‌های سقوط کننده لیگ را مشخص می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان الهامی در شرایطی این هفته به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که باید ۱۵ روز دیگر در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف دیگر مدعی قهرمانی یعنی استقلال بروند و بدین ترتیب ببرهای مازندران نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ بیست و سوم دارد.

از طرفی نساجی در هفته بیست و هفتم و همچنین هفته پایانی به ترتیب باید به مصاف دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان برود. این دو تیم نیز به همراه نساجی در انتهای جدول قرار دارند و در تلاش هستند تا در لیگ برتر باقی بمانند. بدین ترتیب آنها در ۵ بازی پایانی خود در مسابقات لیگ دو دیدار ۶ امتیازی با حریفان مستقیم خود دارند تا الهامی و شاگردانش علاوه بر تاثیرگذاری بر روی معرفی تیم قهرمان لیگ روی تیم‌های سقوط کننده نیز اثر گذار باشد. 

 

 

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و دورتموند از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات