Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@02:50:46 GMT

مساجد شهرستان طالقان با اعلام وضعیت سفید باز شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۳۱۳۳

مساجد شهرستان طالقان با اعلام وضعیت سفید باز شدند

حجت الاسلام ولایی با اشاره به اهمیت بهره مندی از مساجد در ماه مبارک رمضان گفت: مساجد شهرستان طالقان متناسب با اعلام وضعیت سفید نسبت به شیوع بیماری کرونا از امروز باز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام محمدمهدی ولایی برحق» با اعلام خبر بازگشایی مساجد شهرستان طالقان گفت: مساجد و هیئت های مذهبی از ابتدای ماه مبارک رمضان به صورت خودجوش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قالب پخش اذان از مناره ها در زمان نماز صبح همچنین استقرار پایگاه های فعالیت در محلات با هدف طرح رزمایش مواسات فعال بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز افزود: با تصمیم های ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس، همچنان مساجد با هدف پیشگیری از شیوع این بیماری ویروسی بسته است و تنها مساجد شهرستان طالقان که وضعیت سفید در این شهرستان اعلام شده است باز هستند.

ولایی مطرح کرد: مساجد شهرستان طالقان برمبنای رعایت مقررات و اصول تعیین شده بهداشتی می توانند فعالیت داشته باشند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: دیگر مساجد شهرستان های استان البرز نیز به زودی با اعلام ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس باز می شود و ضروری است اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با هدف حفظ سلامتی و ایمنی عمومی مردم رعایت شود.

 

 

 


 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز