Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:12:03 GMT

تمجید عجیب سسک فابرگاس از نیمار

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۳۴۰۷

تمجید عجیب سسک فابرگاس از نیمار

سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی و همبازی سابق نیمار می‌گوید او درون زمین مثل رونالدینیو است ولی بیرون از زمین فوتبال مثل یک بچه کوچک می‌ماند.

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره کهنه‌کار اسپانیایی در یک لایو اینستاگرامی درباره احتمال انتقال نیمار به بارسلونا صحبت کرده و با تمجید از کیفیت بازی نیمار گفت او در زمین مثل رونالدینییو است ولی البته در بیرون از زمین به یک بچه کوچک شبیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فابرگاس که سابقه همبازی بودن با نیمار در بارسا را دارد در  ادامه صحبتهایش درباره نیمار گفت:" مسی، سوارز و بقیه بازیکنان بارسا می‌خواهند نیمار به بارسا برگردد چون او در هر لحظه ممکن است با دریبل‌هایش حریف را جا بگذارد و پاسی به شما بدهد که آن را گل کنید".

 

فابرگاس در ادامه گفت:" نیمار هر آنچه برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا است را دارد ولی او بیرون از زمین شخصیتی مثل یک بچه دارد و همیشه شاد است و از زندگی لذت می‌برد".

چلسی نیمار بارسلونا سسک فابرگاس پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی نیمار بارسلونا سسک فابرگاس پاری سن ژرمن سسک فابرگاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

به گزارش تسنیم، گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901781

دیگر خبرها

  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • پیشنهاد عجیب برای اهدای زمین‌های ایران به اتباع
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران