Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هشدار مسئولان عراقی درباره بازگشت داعش در برخی مناطق عراق، یک مقام نظامی این کشور گفت که عناصر تروریستی داعش دوربین‌های مراقبتی دراستان دیاله را از کار انداخته‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی عملیات مشترک عراق می‌گوید عناصر باقیمانده داعش بعد از موفقیت عملیات ضد تروریستی علیه آن‌ها، اقدام به تخریب دوربین‌های مراقبت در استان دیالی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی این عملیات به خبرگزاری رسمی عراق (واع) گفت که این اقدام عناصر تروریستی داعش نشان دهنده توان نیروهای امنیتی و تلاش‌های اطلاعاتی آن‌ها در راستای مقابله با تروریسم است.

او گفت که دوربین‌های تخریب شده بعد از تعمیر در داخل عراق به مکان‌های قبلی بازگردانده خواهد شد.

در همین ارتباط، شبکه تلویزیونی المیادین لبنان به نقل از منبعی کردی در عراق گزارش داد که عناصر گروه تروریستی داعش خود را برای حمله در مناطقی که فاقد هماهنگی لازم بین نیروهای فدرال عراق و پیشمرگه است، آماده می‌کنند.

این مسئول کرد عراقی گفت که خطر داعش از شش ماه پیش بیشتر است و بهتر است مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر مأمور بع تشکیل کابینه، وزاری کابینه فعلی (دولت پیشبرد امور عبدالمهدی) را در کابینه خود ابقاء کند.

اخیراً با شیوع کرونا و وضع مقررات منع آمدوشد در شهرها و استان‌های عراق، عناصر باقی‌مانده داعش در برخی استان‌ها مانند کرکوک و صلاح الدین و دیالی با استفاده از این شرایط دست به حمله زده‌اند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد الشعبی بغداد داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟