Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کدخدا فرماندارشهرستان فرماندار شهرستان راسک با حضور در مرحله دوم رزمایش که در محل هنگ مرزی جکیگور برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای رزمایش مومنانه مرزبانی شهرستان راسک با همکاری مرزبانی استان ایلام اقدام به برگزاری کمک خیرخواهانه نموده و بالغ بر ۲۴۰۰ قلم جنس به قصد توزیع بین اقشار نیازمند وآسیب دیده مرزنشین، تهیه وبسته بندی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اقدام ارزشمند مرزبانان غیور منطقه راسک با مشارکت مرزبانی استان ایلام بسیار ارزشمند است و با توجه به اینکه هیچ منبع سازمانی نداشته و با مشارکت مرزبانان صورت گرفته است قابل تحسین است.

کدخدا گفت: این بسته‌ها توسط مرزبان شهرستان با رعایت کرامت وعزتمندی گروه‌های هدف توزیع خواهد شد.

وی افزود: ملت ما مدیون جان فشانی‌های مرزبانان عزیز هستند چرا که با دفاع از این مرزو بوم اجازه هیچگونه تجاوزی از سوی دشمنان را نداده و در برپایی امنیت در مرز‌های مختلف کشور تاثیر بسزایی دارند و اکنون نیز در عرصه خدمات خیرخواهانه با این اقدام بزرگ یاری گر مردمان عزیز ایران هستند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده های نیازمند ماه مبارک رمضان مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در بانه

در پی تیراندازی افراد معاند به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه "فرزین دلیان" اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

 تیراندازی افراد معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شهادت یک سرباز در پی تیراندازی به برجک نگهبانی
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت یک مرزبان در بانه
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه