Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی اظهار کرد: در این جلسه نظرات مختلف کارشناسی ارائه شد و بنا شد کمیته علمی از طریق دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیشنهاد نهایی خود را به ستاد استانی و شورای تامین استان ارائه دهد تا در صورت لزوم با رعایت همه جوانب تصمیمات مقتضی برای حفظ و ارتقاء سلامت جامعه اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مردم عزیز استان بویژه مردم اهواز برای چندمین بار خواهش می کنم که مراقبت و ملاحظه داشته باشند، فاصله اجتماعی را رعایت نمایند و سعی کنند جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

استاندار خوزستان گفت: تعداد بیماران خصوصا در اهواز در حال افزایش است که برای ما تا حدودی هشداردهنده است، اگر چه شرایط همچنان تحت کنترل است.

شریعتی توضیح داد: در مقابله با اپیدمی ها شاخص مهم آمار مرگ و میر است که باید تلاش کنیم این آمار را تا جای ممکن کاهش دهیم.

رئیس شورای تامین استان ادامه داد: مراقبت های لازم در دست انجام است در عین حال هر لحظه امکان دارد کنترل این اپیدمی از دست ما خارج شود و مهمترین راه مقابله با آن رفتار مردم است از این رو اگر مردم رفتار خود را اصلاح نمایند شرایط بهبود پیدا خواهد کرد در غیر این صورت شاهد تشدید و اوج گیری فزاینده این بیماری خواهیم بود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کادر درمانی و بهداشتی نقش حمایتی دارند، اما پیشگیری به سبک زندگی مردم بستگی دارد.

وی یادآور شد: ما در حال طی کردن این بحران هستیم و هنوز آن را پشت سر نگذاشته ایم و در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس هستیم از این رو نیاز به همراهی بیش از پیش مردم داریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانداری استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۳۹، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۲۷، ایستگاه حفاری اهواز ۱۱۷ و ایستگاه پادادشهر اهواز ۱۰۶، ایستگاه اندیمشک ۱۱۹، ایستگاه دزفول ۱۱۶،‌ایستگاه ماهشهر ۱۳۷ و ایستگاه هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای مسجدسلیمان و خرمشهر در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها