Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:16:31 GMT

خبرهای خوشی از تولید کیت‌های تشخیص کرونا در راه است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۴۰۱۳

خبرهای خوشی از تولید کیت‌های تشخیص کرونا در راه است

به گزارش روز جمعه روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ علیرضا زالی در دیدار با محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش و سید حمید موسوی شهردار منطقه یک اظهار داشت: در این مدت تلاش کردیم با اتکا به دانش روز دنیا و بومی سازی آنها نسبت به تولید کیت های تشخیص کرونا اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی اقدامات شهرداری تهران و شورای شهر در مقابله با کرونا را بی نظیر دانست و افزود: ما در شرایطی قرار داریم که همچنان نیازمند کمک شهرداری تهران هستیم و امیدواریم این کمک ها ادامه داشته باشد.

آمادگی شهرداری برای پایش سلامت شهروندان

همچنین «محمدجواد حق شناس» رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تهران برغم مشکلات شدید مالی، از همان ابتدای شیوع کرونا در کنار وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا بودند.

وی با اشاره به ارائه یک طرح شش بندی برای مقابله با کرونا در تهران، افزود: با توجه به ساختار محله محوری که در شهرداری تهران وجود دارد مدیریت شهری این توانایی را دارد تا با اتکاء به ظرفیت سراهای محلات به وزارت بهداشت در راستای پایش سلامت شهروندان در مقابله با شیوع کرونا  کمک کند.

«سید حمید موسوی» شهردار منطقه یک نیز با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با کرونا گفت: در منطقه یک، سه بیمارستان شهدای تجریش، مسیح دانشوری و طالقانی که قطب مقابله با کرونا در تهران هستند، وجود دارد که برهمین اساس از همان روز اول شهرداری منطقه خدمات رسانی ویژه به آنها را در دستور کار قرار داده  است.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۲۰ هزار بطری آبمیوه تازه به ۲۴ مرکز درمانی ارسال می‌شود، گفت: همچنین کارگاه‌های تولید ماسک و گان در سوله مدیریت بحران و ورزشگاه شهرداری منطقه یک و در کنار بقاع متبرکه و سرای محلات ۲۷ گانه شمال تهران فعال شده است.

موسوی با تاکید بر کمک مومنانه و همدلانه به شهروندان نیازمند تاکید کرد: برای ارتقاء نشاط در بیمارستان ها گروه های موسیقی زنده به این مراکز مراجعه و موسیقی زنده اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین باید اعلام کنم که سبزپوشان شهرداری و خادمان شهر در کنار مدافعان سلامت در سطح شهر فعال هستند.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون ۹۵ هزار و ۶۴۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۹۱ نفر رسیده است.

برچسب‌ها محمدجواد حق شناس شورای اسلامی شهر تهران علیرضا زالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدجواد حق شناس شورای اسلامی شهر تهران علیرضا زالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محمدجواد حق شناس شورای اسلامی شهر تهران علیرضا زالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مقابله با کرونا شهرداری تهران منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳