Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:09:03 GMT

افتخارات متعدد هیات تکواندو استان اردبیل در شش ماهه گذشته

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۴۲۹۱

افتخارات متعدد هیات تکواندو استان اردبیل در شش ماهه گذشته

سرپرست هیات تکواندو استان اردبیل گفت: هیات تکواندو استان اردبیل توانسته در شش ماهه گذشته کارنامه مناسبی در کسب افتخارات و اجرای برنامه‌های ابتکاری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد یوسفی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به افتخارات متعدد تکواندو استان در شش ماه گذشته اظهار کرد: هیات تکواندو استان اردبیل توانسته کارنامه مورد قبول و مناسبی در مسابقات استانی، ملی و جهانی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسب دو مدال نقره و برنز دختران در مسابقات قهرمانی کشور، کسب دو مدال نقره و برنز در مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان زنان، مقام قهرمانی در مسابقات قهرمانی دانشجویان منطقه سه کشوری، نائب قهرمانی مسابقات آزاد کشوری پاراتکواندو از جمله دستاوردهای تکواندو استان در طول شش‌ماهه گذشته است.

سرپرست هیات تکواندو استان اردبیل ادامه داد: در این مدت عنوان بهترین سرپرست تیم پسران اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان جام سفیر متعلق به اردبیل بوده است.

یوسفی به برنامه‌های مختلف ابتکاری نیز اشاره کرد و بیان داشت: توجه به پیشکسوتان، ارتقاء سطح تعامل با اصحاب رسانه، افزایش حجم اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های این رشته، توجه شایسته به امور فرهنگی و نیز افزایش مشارکت در سرنوشت و امور هیات از جمله برنامه‌های جدید هیات تکواندو استان اردبیل بوده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر پویش دست‌های خدایی در جهت کمک به تکواندوکاران نیازمند و جمع‌بندی مسابقات مجازی پومسه و قرآن درخانه و همچنین تدارک برگزاری مجمع انتخاباتی از جمله امور در دست اقدام هیات تکواندو استان است.

یوسفی به مساله مهم ارتقاء داوری تکواندو استان نیز اشاره کرد و گفت: داوران متعدد اردبیلی برای قضاوت در مسابقات مختلف کشوری دعوت و از دو داور اردبیلی نیز به‌خاطر کسب عناوین بهترین داور و داور برگزیده مسابقات کشوری تجلیل شده است.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل تکواندو استان اردبیل هیات تکواندو استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد

صمد نوتاش افزود: مسابقات لیگ برتر فوتسال استان در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد.

او با بیان اینکه بازی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد، اظهار کرد: در این لیگ در مجموع ۶۶ بازی برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال استان در شهرستان مشگین شهر، در پایان تیم فوتسال ساوالان اردبیل قهرمان این دوره از مسابقات شد.

اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم فوتسال کیهان یاشیل مغان پارس آباد نیز نایب قهرمان شد.

نوتاش ادامه داد: فوتبال استان اردبیل در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و امسال نیز مسابقات فوتبال و فوتسال در تمامی رده‌های سنی به طور منظم و مرتب در استان برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در قالب "جام صفوی" در اردبیل در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری این مسابقات بین المللی هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • اردبیل، میزبان ووشو قهرمانی کارگران کشور شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب